Goed eerste halfjaar voor Gooische Kookstudio

Naarden, 20130814 -- Gooische Kookstudio kan terugkijken op een succesvol 1e halfjaar van haar bestaan. Ondanks de veel besproken economische crisis besloot horeca ondernemer Jan van der Linden om zijn Gooische catering uit te breiden met een kookstudio voor het verzorgen van kookworkshops. Met 23 jaar horeca ervaring waarvan 10 jaar als horeca docent was deze stap dan ook snel gezet. Hiermee werd een droom werkelijkheid. Nu terugkijkend op de afgelopen 6 maanden kunnen we spreken van een flitsende start van de Gooische Kookstudio. De afgelopen 6 maanden heeft de kookstudio in Naarden meer dan 1000 gasten mogen ontvangen.

"We zijn zeer tevreden over de 1e resultaten van dit jaar, ondanks dat je er met alle vertrouwen aan begint is het toch altijd spannend of de gewenste resultaten behaald worden. Als dan blijkt dat deze resultaten de verwachtingen ver overtreffen dan kan je spreken van een flitsende start” aldus ondernemer Jan van der Linden. Voor de laatste maanden van dit jaar is de kookstudio al voor 40% volgeboekt.

Succesformule
G
ooische kookstudio heeft vanaf de 1e dag een succes concept neergezet voor de huidige tijd.

Bedrijven geven in deze tijd minder uit aan bedrijfsfeesten, dit zie je ook terug in google search resultaten waar t.o.v. 2008 de barometer search naar bedrijfsfeest met meer dan 60% is afgenomen.

Juist nu zoeken bedrijven naar goedkopere alternatieven om iets te doen voor hun personeel in plaats van een groot feest te organiseren. Gooische Kookstudio heeft een breed assortiment in kookworkshops tegen een scherpe prijs ten opzichte van de markt. “De prijs mag nooit ten koste gaan van de kwaliteit, bij ons staat kwaliteit elke dag op de 1e plaats” aldus ondernemer Jan van der Linden. Je zal geen kaviaar en truffel  vinden in onze menu’s, het kan wel maar we kunnen ook heel goed zonder . Ook de trend om meer biologisch en gezond te koken is niet onopgemerkt gebleven bij de Gooische Kookstudio, zo wordt gewerkt met biologische en verse producten van lokale leveranciers. De Kookworkshop “gezonde lunch” is dan ook een veelgevraagde kookworkshop in Naarden.  Een succesformule met een optimale prijs, kwaliteit verhouding!

Over Gooische Kookstudio

In onze kookstudio Naarden kunt u zich culinair helemaal uitleven. In de warm en sfeervolle kookstudio vindt u alles wat u nodig heeft voor een gezellig avondje uit. De ruimte is ingericht met een moderne keuken voorzien van de mooiste kookapparatuur en meerdere kookeilanden. De kookstudio is geschikt voor culinaire workshops vanaf 12 tot 60 personen. Gooische kookstudio is gelegen in het Gooi net buiten Naarden Vesting en beschikt over een eigen parkeergelegenheid.

De kookworkshop staat garant voor een leuke en ontspannen avond. Elke workshop koken of kookles door Gooische Kookstudio kan op maat worden gemaakt en altijd begeleid door één of meerdere chefkoks. Wij leren u niet alleen koken maar ook krijgt u achtergrond informatie over de producten waar u mee werkt. Samen leren koken schept een culinaire band!

www.gooische-kookstudio.nl

Deel: ' Goed eerste halfjaar voor Gooische Kookstudio '