De Twaalfde Man

Ruud's WK

LANDELIJK, 20060518 -- De door het modemerk "2-pack" opgezette t-shirt-actie "De Twaalfde Man" in samenwerking met VVCS, FIFA en Ruud van Nistelrooy, waarvan de opbrengst ten goede komt aan SOS-kinderdorpen, wordt een steeds groter succes. Inmiddels heeft de website Kinderjournaal.nl belangeloos meegewerkt en een exclusief promotie-interview door de populaire 13-jarige presentatrice Rajacenna opgenomen met oud-voetballers Hans van Breukelen (ambassadeur van SOS-kinderdorpen), John Lammers en Marc van Hintum. Dit filmpje wordt vanaf nu ook in vele voetbalstadions, zoals de Arena in Amsterdam, vertoond. Door deze extra publiciteit hoopt "2-pack" op nog meer verkochte "De Twaalfde Man" t-shirts, en dus nog meer opbrengst voor SOS-kinderdorpen.


Het filmpje is onder andere te bekijken op www.kinderjournaal.nl en het shirt is te bestellen op www.2-pack.com. Op deze site wordt tevens uitgelegd wat de actie precies inhoudt.

Zoekwoorden:

Deel: ' Goede Doel Actie De Twaalfde Man krijgt extra publiciteit met filmpje '




Lees ook