24 februari 2000

GONNEKE KLUTZOW PUBLIC RELATIONS MANAGER BIJ COMPUSERVE

CompuServe heeft Gonneke Klützow (44) benoemd tot Public Relations manager. Vanaf 31 januari adviseert zij het management van CompuServe Benelux over PR en andere communicatieaangelegenheden. Haar aanstelling sluit aan bij CompuServes ambitieuze groeistrategie. Zo verwacht deze internetprovider (www.compuserve.nl) in de nabije toekomst een aantal allianties te sluiten en het dienstenpakket aanzienlijk uit te breiden. Klützow was hiervoor werkzaam bij de Vereniging Natuurmonumenten als hoofd Voorlichting en bij Ingenieursbureau DHV als hoofd Corporate Communications.

CompuServe Interactive Services is een samenwerkingsverband van Bertelsmann AG en America Online Inc. Het bedrijf biedt Internet en online diensten en richt zich daarbij op actuele informatie, databestanden, forums en communicatiemiddelen. America Online, gevestigd in Dulles, Virginia, is internationaal marktleider in interactieve diensten en content. America Online, Inc. biedt drie wereldwijde internetdiensten aan: America Online, Netscape Online en CompuServe. AOL werkt in Europa samen met Bertelsmann AG onder de naam AOL Europe. Met meer dan 3,8 miljoen leden is AOL Europe de grootste Internet Online Service aanbieder in Europa. CompuServe Benelux telt ruim 100.000 leden.

Deel: ' Gonneke Klutzow Public Relations-manager bij Compuserve '