Gouden Z Gala 99: walk & talk op weg naar de 21e eeuw

Het Gouden Z Gala, het jaarlijkse feestelijke ontmoetingspunt van de grafimedia branche en haar opdrachtgevers, vindt deze keer plaats op vrijdag 10 december in de Amsterdam RAI. Onderling contact in verschillende decors en sferen staat deze avond centraal.

Uitreiking Gouden Z Awards 99
Het programma start om 20.15 uur in het Auditorium, met de uitreiking van de Gouden Z Awards, Persprijs en KVGO Award 99. Op een groot scherm worden de nominaties met videobeelden geïllustreerd. De winnaars worden in een stijlvolle presentatie bekend gemaakt. De Gouden Z 99 kent vijf categorieën. Categorieën die aansluiten bij de kritische succesfactoren van elk grafimedia bedrijf, te weten: Innovatie, Energie/Milieubeleid, Zelfpromotie, Nieuwe Media en Leerbedrijf. De hoofdredacteuren van de vakbladen Compres, Graficus, het Grafisch Weekblad en Print Buyer kennen, op basis van hun eigen criteria, de Persprijs toe aan een initiatief dat het imago van de grafische industrie bij een breder publiek heeft verbeterd. Daarnaast spreekt het Koninklijk Verbond van Grafische Ondernemingen (KVGO) haar waardering uit voor een maatschappelijk betrokken organisatie die in haar communicatiebeleid een bijzondere plaats toekent aan de producten van de grafimedia branche, in de vorm van de uitreiking van de KVGO Award 99.
Na de prijsuitreiking kunnen de gasten vanaf 21.15 uur uitwaaieren over de gehele feestruimte. Tijdens dit laatste ontmoetingspunt van de grafimedia branche in de 20e eeuw, brengen de gasten om 0.00 uur gezamenlijk een toast uit op het nieuwe millennium. Het programma is om 01.00 uur afgelopen.

Reservering galakaarten
De galakaarten kosten ƒ 325,- per persoon. Voor leden van het Koninklijk Verbond van Grafische Ondernemingen geldt een speciaal tarief van ƒ 295,-. Grotere groepen ontvangen een extra korting. Bij deze prijzen zijn inbegrepen: de toegang tot de prijsuitreiking, alle drankjes gedurende de gehele avond, inclusief een glas champagne, diverse culinaire verwennerijen verzorgd door topcateraar Verhaaf, muzikale en vocale optredens, evenals een parkeerplaats in de RAI-parkeergarage ter waarde van ƒ 17,50.
Galakaarten kunnen per fax worden gereserveerd bij het organisatiebureau van de Gouden Z, Papier Hier, faxnummer 020 - 640 73 60. Bestellingen kunnen worden gehonoreerd zolang er kaarten beschikbaar zijn en worden behandeld op volgorde van binnenkomst.

Deel: ' Gouden Z Gala 99 walk & talk op weg naar de 21e eeuw '