Gratis Biker’s Bible voor motorrijders bij Shell Advance

Shell geeft vanaf 29 maart 2000 bij al haar benzinestations gratis Biker's Bibles weg. Motorrijders ontvangen dit handige en handzame boekje met onmisbare informatie bij aankoop van één van de Shell Advance producten. Deze hoogwaardige producten zijn speciaal ontwikkeld voor toepassing in en op de motorfiets.

De Biker's Bible bevat allerlei nuttig informatie, tips en suggesties voor motorrijders, zoals informatie over eerste hulp bij ongevallen, maar ook over reizen, techniek, praktische zaken (als veerverbindingen, prijzen, adressen, etc). Een motorsportagenda en gegevens over racecircuits ontbreken evenmin.

Shell geeft de Biker's Bible uit als service aan haar motorklanten. Met de speciaal voor de motor (en scooter) ontwikkelde Advance-lijn biedt Shell motorrijders een scala van top-producten, variërend van motorolie tot vizier-reiniger en van remvloeistof tot kettingolie. Deze producten komen voort uit de ervaring die Shell al tientallen jaren in de motorsport heeft opgedaan.

De Biker's Bible voor het seizoen 2000 is vanaf 29 maart 2000 verkrijgbaar bij de Shell-stations, niet alleen in Nederland, maar in alle Europese landen waar Shell actief is. Ieder land heeft z'n eigen editie, in de eigen taal en met specifieke informatie. Binnenkort is het boekwerkje ook bij de motorhandel beschikbaar.

De Biker's Bible is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Deel: ' Gratis Biker’s Bible voor motorrijders bij Shell Advance '