Gratis nieuwsdienst NedStat Pro gebruikers

Rotterdam, 31 mei 1999 --- Compass Interactive/NedStat gaat haar NedStat Pro-gebruikers voorzien van het laatste nieuws op het gebied van zakelijke toepassingen op Internet. De nieuwsdienst wordt verzorgd door YourNews. YourNews is on-line distributeur van nieuws. Het nieuws is afkomstig van vooraanstaande nationale en internationale nieuwsleveranciers.

De nieuwsservice van YourNews selecteert uit de belangrijkste internationale nieuwsbronnen het laatste nieuws op het gebied van e-commerce en zaken doen op het Internet. De nieuwsvoorziening van YourNews wordt aangeboden bij de vernieuwde NedStat Pro pakketten. Alle 3000 Pro gebruikers kunnen -wanneer ze inloggen op hun persoonlijke pagina- het laatste nieuws via een link bovenaan de pagina bekijken. NedStat Pro 3.0 biedt -naast deze nieuwsservice -diverse nieuwe functionaliteiten waarmee nog meer informatie over het websitebezoek kan worden verkregen. De nieuwe vormgeving van NedStat Pro zorgt bovendien voor een overzichtelijkere weergave van de bezoekinformatie.

Naast de vernieuwde NedStat-versies heeft NedStat ook de websites van een nieuw uiterlijk voorzien. De nieuwe indeling en vormgeving hangen samen met de internationale expansie van NedStat. Er is een algemene corporate site ontwikkeld (www.nedstat.net). Vanaf de corporate website kan er een keus gemaakt worden voor een land. NedStat heeft voor ieder land waarin zij haar producten aanbiedt aparte sites ontwikkeld. Per land zijn er productsites gewijd aan NedStat Basic, NedStat Pro en SiteStat.

Het nieuws dat YourNews BV haar klanten aanbiedt is afkomstig van vooraanstaande nationale en internationale nieuwsleveranciers, zoals het ANP, Associated Press en MoneyView On-Line. Naast WebNews levert YourNews ook ContentSolutions. Middels YourNews ContentSolutions krijgen professionals in de zakelijke markt snel en eenvoudig toegang tot actuele informatie. Hiervoor brengt YourNews de nieuwsbronnen bij elkaar in één overzichtelijke applicatie op het Intranet van de organisatie, zodat de medewerkers daar direct toegang tot hebben. Deze gebruikers bepalen zelf over welke onderwerpen zij worden geïnformeerd en met welke snelheid en frequentie dit gebeurt. IBM, MKBnet, Chello Broadband, Pink Elephant en Origin International maken al gebruik van de diensten van YourNews.

Deel: ' Gratis nieuwsdienst voor NedStat Pro gebruikers '