Gratis Sinterklaascadeau voor kinderen Speelgoedbank

EDE, 20141120 -- Sinterklaas is er voor alle kinderen. Ook voor de jongens en meisjes die het minder hebben. In Wageningen krijgen alle kinderen die staan ingeschreven bij de Speelgoedbank een splinternieuw Sinterklaascadeau.

[BESCHRIJVING]

Speelgoedbank
De Speelgoedbank is er voor kinderen uit gezinnen die staan ingeschreven bij de Voedselbank of waarbij hulpverlening aangeeft dat het gezin in aanmerking komt voor steun. Ieder kwartaal kunnen de kinderen bij de Speelgoedbank een tweedehands speelgoedartikel uitkiezen.

Actie Sinterklaascadeau
Online speelgoedwinkel Lobbes wil deze kinderen graag wat extra aandacht geven. De webwinkel biedt 300 kinderen die staan ingeschreven bij de Speelgoedbank Wageningen ook dit jaar een Sinterklaascadeau ter waarde van 15 euro.  Yvonne Lobbes, CEO bij Lobbes.nl: “We dragen kinderen een warm hart toe en steunen al tal van goede kinderdoelen ‘ver weg’, zoals Stichting Home of Change en Stichting Bachcha. Via de Sinterklaasactie van de Speelgoedbank kunnen we nu ook kinderen dichtbij, in onze buurt, helpen."

Top 3 cadeaulijstje
Kinderen die staan ingeschreven bij Speelgoedbank Wageningen mogen op lobbes.nl een top 3 cadeaulijstje maken. Tot 3 december kunnen de ouders deze cadeaulijstjes doorgeven. Vrijwilligers pakken de Sinterklaascadeaus bij Lobbes in, de Speelgoedbank in Wageningen verzamelt de cadeaus. Vanaf zaterdag 22 november tot en met 5 december is de Speelgoedbank natuurlijk verboden terrein voor kinderen: dan mogen alleen de ouders naar binnen om het cadeau voor hun kind op te halen. Yvonne Lobbes: “300 kinderen in Wageningen kunnen nu ook uit volle borst zingen: ‘Och lieve Sint-Nicolaas, och kom toch bij mij. En rij dan niet stilletjes ons huisje voorbij’”.>

[BESCHRIJVING]

Speelgoedbank Wageningen  www.speelgoedbankwageningen.nl