Gratis SQL Query tool van Invantive voor betere rapportages

HARDERWIJK, 20140109 -- Softwarebedrijf Invantive B.V. uit Harderwijk biedt een gratis SQL Query Tool aan. Deze software oplossing geeft de gebruiker de mogelijkheid om overal informatie uit zijn of haar databases op te vragen.

Query mogelijkheden
Invantive’s gratis SQL Query Tool maakt het mogelijk om specifieke informatie over bijvoorbeeld bedrijfsprocessen, voorraden, projectplanning of urenregistratie op te vragen met behulp van SQL en PL/SQL. De gebruiker geeft de database simpelweg een SQL opdracht , die daarna de juiste gegevens toont. Door de specifieke informatie wordt het analyseren zeer eenvoudig en maakt het mogelijk om rapporten heel inzichtelijk te maken en aan te leveren bij het management.

Met de SQL Query tool is het mogelijk om gegevens te sorteren, totaliseren en groeperen. Het kan onder andere cijfers optellen of gemiddelden bepalen uit de cijfers. Het maakt niet uit waar de gegevens opgeslagen zijn:  Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, Teradata, IBM DB2/UDB of elders.

Eenvoudig rapporteren
Een groot voordeel voor een organisatie is dat de gegevens eenvoudig zijn te delen in een rapport met PDF, SQL, Excel of XPS format. De handige functionaliteiten maken van Invantive’s gratis Query Tool dé software om een bedrijf te sturen door feiten uit het bedrijfssystemen.

Gratis download
Invantive’s gratis SQL tool is te downloaden door de volgende link te openen in uw webbrowser: https://www.invantive.com/any/exe/invantive-query-tool-INV-QT-2013R2-FR.zip

Over Invantive B.V.
Naast deze gratis SQL Query tool levert Invantive sinds 1992 softwareoplossingen voor projectmatige werkende bedrijven. De softwareoplossingen van Invantive zijn er  voor bedrijven uit de vastgoed, financiële, bancaire, groenbeheer, technologie en ITCT sector. De ervaring en kennis van het bedrijf stelt het in staat om complexe bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Deel: ' Gratis SQL Query tool van Invantive voor betere rapportages '