PAUL BRUSSAARD MANAGEMENT BV

43% groei...... met dank aan files

Een onderneming dat razendsnel groeit, mede dankzij de files, moet wel uniek zijn. Met meer dan 4500 directeuren en manager als opdrachtgever (waarvan het aandeel vrouwen sterk stijgende is) is Brussaard Chauffeursdiensten uit Maarssen klaar voor de toekomst. Bedrijven zitten ruimer in kas en er wordt meer gekeken naar het welzijn van haar (top)medewerkers. Opgezet door een heao-student in 1989. Nu de helpende hand voor de manager en directeur om het fileleed direct te verzachten. 'Je huurt al een prive-chauffeur voor een paar tientjes per uur', aldus Paul Brussaard, oprichter van www.chauffeur.nl. 'De chauffeur rijdt in de auto van klant, wat direct geld bespaard ten opzichte van de taxi. De reistijd wordt dan declarabel wat een dubbel rendement oplevert. De klant verdient op deze wijze een veel hoger percentage dan onze 43%'. 'Met meer dan 140.000 uur per jaar zijn onze klanten in ieder geval op de goede weg', voegt hij toe tot slot.

Deel: ' Groei van 43% Brussaard Chauffeursdiensten dankzij files '