Gemeente Breda

GRONDVERKOPEN N.V. BRIM TOT MEDIO 1999

De Raad van Commissarissen van de N.V. BRIM (N.V. Maatschappij ter bevordering van industrievestiging in Breda) heeft tot medio 1999 een groot aantal grondverkopen goedgekeurd. Het betreft een oppervlakte van totaal 49.415 m². De verkopen hebben betrekking op de bedrijventerreinen Achter-Emer, Hoogeind, Krogten, Moleneind, Muizenberg, Paardeweide, Prinsenbeek en Tramsingel.

Bedrijventerrein Achter-Emer

* Aan Limelight Zonwering B.V. te Breda is voor de verplaatsing van het bedrijf + 2.885 m² verkocht, aan het Weidehek. "De Raaff" v.o.f. te Prinsenbeek kocht + 625 m² aan het Weidehek, voor de verplaatsing van het bedrijf.

* Voor de verplaatsing van Van Ham Isolatie en Dakbedekking naar het Weidehek kocht Duke Town Investments B.V. uit Den Bosch + 1.077 m².

* Aan de heer M.C. van de Velde uit Waddinxveen is + 1.940 m² verkocht aan het Weidehek voor vestiging van Lamineerbedrijf Middenholland BV.

* Veem- en Overslagbedrijf Breda B.V. te Breda kocht aan het Weidehek + 3.615 m² voor tijdelijke huisvesting van Winters Bouwbedrijf B.V.

* Voor de bouw van 22 bedrijfsunits kocht Vepro B.V. uit Tilburg + 7.244 m² aan het Weidehek.

Hoogeind

* Ouborg Group B.V. uit Breda kocht + 6.010 m² op het bedrijvenpark Hoogeind voor de uitbreiding van het bedrijf en verplaatsing van het kantoor.

* Voor de verplaatsing van R.S.L. B.V. is aan de heer R.J. Schlüter, Breda, op het bedrijvenpark Hoogeind + 1.200 m² verkocht.

Krogten

* Aan Bital Roofing B.V. te Breda is aan het Hazepad + 880 m² verkocht voor uitbreiding van Aliso B.V.

Moleneind

* De heer P.J.G.M. Kinneging uit Ulvenhout kocht aan de Takkebijsters + 490 m² voor de eventuele toekomstige uitbreiding van Lona Import/Export B.V.

Muizenberg

* Aan de Nikkelstraat is aan Procase Computer B.V. uit Breda voor uitbreiding van het bedrijf + 1.340 m² verkocht.
* Trion Vastgoed II B.V. uit Amsterdam kocht + 1.280 m² aan de Zinkstraat voor uitbreiding van de parkeergelegenheid voor DHL B.V.

* Braacx Staal B.V. uit Breda kocht aan de Zinkstraat + 3.500 m² voor Bouwbedrijf Boot.

* Aan Dongemond Totaalbouw B.V. te Raamsdonksveer is aan de Tinstraat + 3.026 m² verkocht voor SAWI B.V.

Paardeweide

* Gilden Investments B.V. te Rotterdam kocht + 3.070 m² aan de Koeieweide/Paardeweide op het bedrijventerrein Paardeweide, voor de bouw van drie kleinschalige kantoorgebouwen.

Prinsenbeek

* Aan Aluminium Techniek Huijbregts uit Teteringen is + 1.313 m² verkocht aan de Brielsedreef in Prinsenbeek voor de verplaatsing van het bedrijf.

Tramsingel

* Holding Janssens Breda B.V. uit Roosendaal kocht aan de Tramsingel + 4.930 m² voor de verplaatsing van Garage Janssens.
* Eveneens voor de verplaatsing van Garage Janssens kocht Tramsingel Breda B.V. te Roosendaal + 4.990 m² aan de Tramsingel.

Breda, 19 augustus 1999

Deel: ' Grondverkopen in gemeente Breda van N.V. BRIM '