GestureTek introduceert groot formaat verticale Multi-Touch “Plug en play” display bij Integrated Systems Europe Show

Ook The Cube™ portable turnkey interactief vloerprojectiesysteem geïntroduceerd

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- 20100202 --

GestureTek®, pionier en patenthouder op het gebied van immersive, multi-touch en 3D vision displaysystemen, introduceert een turnkey, plug en play verticale multi-touchbeeldschermoplossing bij de Integrated Systems Europe Show in Amsterdam van 2 tot 4 februari 2010 in stand 1F69.

De nieuwe vrijstaande unit wordt geleverd met een groot 67” multi-touch scherm dat fungeert als digitaal projectie- en presentatiesysteem voor het weergeven van multimedia-informatie. Gebruikers bedienen multi-touch applicaties door naar het scherm te wijzen of het aan te raken via gebaren met één of twee handen.

Alle hardware is verborgen in een slanke unit van slechts 22 inch diep die zorgt voor de boeiende dynamiek van een multi-touch regelinterface in displays in zowel grote als kleine ruimten. De unit kan overall worden geplaatst en kan worden geïnstalleerd zonder de hulp van een technicus. De flexibiliteit van dit multi-touch oppervlaktecomputersysteem maakt het ideaal voor winkels, beurzen en presentatiecentra.

“Systeem-integrators houden zich bezig met het bouwen van interactieve display-oplossingen die gebruikers een informatieve, ontspannende en gedenkwaardige interactieve ervaring geven,” aldus Vincent John Vincent, President van GestureTek. “Hiernaar zoeken audiovisuele installateurs – een betaalbare multi-touch verticale display-oplossing die gebruikersvriendelijk, gemakkelijk te installeren en gemakkelijk in onderhoud is.”

Ook gepresenteerd in de stand van GestureTek wordt The Cube™, het bekroonde, interactieve plug and play interactieve vloerprojectiesysteem. The Cube heeft zijn succes al bewezen in winkels, bij reclamecampagnes, op beurzen en bij evenementen. De dynamische interactieve reclame, games en animatie-effecten die op The Cube worden gepresenteerd houden de mensen bezig en zorgen voor ontspanning, waardoor de merkbekendheid toeneemt en uiteindelijk de omzet groeit. Het vermogen om gemakkelijk de meer dan 70 bijbehorende animatie-effecten die op The Cube worden gepresenteerd aan de behoeften aan te passen of geheel nieuwe te maken maakt The Cube een krachtig middel op meerdere markten.

“GestureTek heeft verfijnde lijn gesture-controlproducten ontwikkeld die alles afdekken en elke interactieve-displaybehoefte, of het nu gaat om informatieve aanraakschermen, multi-media kiosken of zakelijke audiovisuele systemen,” aldus Vincent John Vincent, President van GestureTek. “Elk oppervlak kan worden veranderd in een dynamische interactieve display die boeit, ontspant en informeert, waaronder vloeren, muren, ramen, balies, kiosken, schermen en vrijstaande panelen.”

GestureTek

GestureTek®, opgericht in 1986, is uitvinder en pionier op het gebied van video gesture control software voor presentatie-, informatie- en ontspanningssystemen. Met gepatenteerde single camera, multiple camera en 3D-vision oplossingen laat GestureTek’s gebaarherkenningstechnologie mensen hand- en lichaamsbewegingen gebruiken voor het besturen van dynamische computerinhoud op elk scherm, interactief oppervlak of camerasysteem, zonder dat het nodig is om iets te dragen, vast te houden of aan te raken. GestureTek levert ook immersive virtuele realiteit en multi-touch interface-oplossingen, De afgelopen 20 jaar heeft GestureTek meer dan 4000 interactieve oplossingen geleverd voor op locatie-gebaseerde ontspanningsfaciliteiten, openbare ruimten, bedrijfslocaties, winkels, hotels en restaurants, apparaatfabrikanten en game-ontwikkelaars. Tot de geselecteerde klanten en licentiehouders behoren Panasonic, Microsoft, Samsung, Sanyo, Sony, Nokia, IBM en Intel. Het bedrijf heeft kantoren in Sunnyvale, California; Toronto en Ottawa, Canada en Azië. Meer informatie vindt u op www.gesturetek.com of telefonisch via (800) 315-1189 of (416) 340-9290.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
GestureTek