Vrijdag, zaterdag en zondag grote internationale poppen- en berenbeurs in Rotterdam

Internationale poppen- en berenbeurs
Ahoy' - Rotterdam
vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 november

- de grootste Poppen- en Berenbeurs van Europa -

Vrijdag, zaterdag en zondag wordt de grootste Poppen- en Berenbeurs van Europa gehouden in de Ahoy' in Rotterdam. Het belooft een berengezellig evenement te worden! Van romantische poppen tot grappige beren, fantasiefiguren tot beertjes van marsepein, alles op poppen- en berengebied is hier aanwezig. Een oude pop of beer op zolder? U kunt hem meenemen om te laten taxeren, want wie weet is hij heel wat geld waard. Is uw pop of beer stuk, dan kunt u naar het spreekuur van één van de drie poppendokters gaan, die kleine reparaties ter plekke verrichten.

De kunst van het poppen maken afkijken kan bij de tientallen demonstraties die op de beurs te zien zijn. Het boetseren van poppenhandjes, het maken van een glazen oog, alle tips en trucs worden uit de doeken gedaan. Meteen zelf aan de slag gaan kan ook, want er zijn diverse leuke workshops om bij aan te schuiven.
Uit het buitenland zijn vele beren- en poppenmakers naar Rotterdam getogen. Zo is de beroemde Amerikaanse berenmaakster Kathleen Wallace aanwezig, en uit Duitsland komt Bettina Springweiler haar kunstige beren laten zien.

De beurs wordt georganiseerd door Niesje Wolters van Bemmel, Centrumweg 8, 8162 PT Epe,
Nederland, tel. 0578-620502, fax 0578-621477, e-mail: info@niesjewolters.nl.

Internationale Poppen- en Berenbeurs
Plaats: Ahoy' - Zuiderparkweg 20-30 - Rotterdam - Nederland
Datum: 5, 6 en 7 november 1999. Geopend van 10.00 - 17.00 uur.
Entree: volwassenen f 10,-, 65+ f 7,50, kinderen van 4-12 jaar f 2,-.

Deel: ' Grote internationale poppen- en berenbeurs in Rotterdam '