expostbus51

GTI HOLDING

GTI Holding neemt VDP over

GTI breidt beveiligingsactiviteiten uit

Bunnik . nv GTI Holding heeft op 22 juli 1999 overeenstemming bereikt omtrent de overname van VDP Beveiligingstechnieken B.V. te Nijmegen.

VDP is een technisch installatiebedrijf opererend op het gebied van professionele beveiligingssystemen.
Zij is actief op het gebied van installatie, service en onderhoud van beveiligingsinstallaties zoals inbraak-, camera-, branddetectie- en toegangscontrolesystemen. Haar werkzaamheden omvatten het adviseren, ontwerpen en realiseren van beveiligingsprojecten. Bij VDP Beveiligingstechnieken B.V. zijn ruim 35 medewerkers in dienst. De omzet over 1998 bedroeg circa NLG 5 miljoen.

GTI breidt door middel van deze overname haar bestaande beveiligingsactiviteiten verder uit. Hiermee heeft GTI een volgende stap gezet in het aanbieden van integrale systeemoplossingen, inclusief beveiliging, in de marktsegmenten industrie en utiliteit. GTI is hierdoor in staat als groot technisch dienstverlener een unieke combinatie aan te bieden in haar markt.

Bunnik, 22 juli 1999
De directie