Haibike verkozen tot E-bike van het Jaar

Haibike XDURO wint Interbike Award 2014 in Las Vegas, USA

HEERENVEEN, 20140915 -- Accell Group N.V. maakt bekend dat tijdens de jaarlijkse Interbike beurs in Las Vegas de Haibike Xduro RX is verkozen tot ‘E-bike van het Jaar’. De Haibike Xduro RX, een sportieve elektrische mountainbike en onderdeel van het Duitse merkenportfolio van Accell Group, werd met vier andere merken genomineerd en mag zich trotse winnaar noemen van deze categorie.

De Interbike, gehouden van 10 tot 12 september 2014 in Las Vegas, is de grootste fietsindustrie beurs in Noord-Amerika. Exposanten uit de hele wereld introduceren hier hun nieuwste producten voor de Amerikaanse markt en daarbuiten. Dit jaar werd voor het eerst een awards ceremonie georganiseerd, de Interbike Awards. In 36 verschillende categorieën koos een deskundige jury de winnaars. In de categorie ‘E-bike van het Jaar’ werd de Haibike Xduro RX tot winnaar gekozen.

[Haibike verkozen tot E-bike van het Jaar]

René Takens, CEO van Accell Group: “We zijn er trots op dat we tijdens deze eerste Interbike Awards uitreiking in de prijzen zijn gevallen. Deze E-bike van het Jaar titel laat zien dat er een groeiende belangstelling in Noord-Amerika bestaat voor elektrische fietsen en dat Haibike hierbij naam heeft gemaakt als pionier op het gebied van elektrische performance fietsen. Deze award onderstreept het succes van ons Duitse merkenportfolio, waar Haibike, naast Winora en Ghost onderdeel van uitmaakt.”

Zie het persbericht in pdf-format: Engels, Nederlands.

Deel: ' Haibike verkozen tot E-bike van het Jaar '