HALLMARK CARDS

Hallmark's Cupido schiet al 3500 keer raak

Hallmark's Cupido schiet al 3500 keer raak

Valentijnsdag is bij uitstek een dag om je - soms geheime - gevoelens voor een ander te tonen. Hallmark heeft afgelopen dagen gemerkt dat dit ook in Nederland steeds grotere vormen aanneemt. Via de Hallmark site werden de laatste dagen ruim 110.000 digitale Valentijnskaarten verstuurd. Bijna een verdubbeling in vergelijking met vorig jaar. Ook de website www.jijookvanmij.nl, waarmee Hallmark de rol van onafhankelijke Cupido vervult, is bijzonder succesvol. Ongeveer 50.000 mensen hebben hun verliefdheid voor een ander anoniem bekend gemaakt. In 7000 gevallen was dit wederzijds. Hallmark's Cupido heeft dus al 3500 koppels bij elkaar 'geschoten' . Cijfers over de fysieke kaartverkoop zijn op dit moment nog niet te geven. Maar ook hier wordt een groei verwacht.

Over Hallmark
Hallmark is de grootste leverancier van wenskaarten in Nederland en marktleider in de Benelux. Jaarlijks vinden tientallen miljoenen wenskaarten van Hallmark hun weg naar de consument. Met een assortiment van meer dan 5000 verschillende producten onderscheidt Hallmark zich van de overige aanbieders op deze markt. Door middel van wenskaarten - al dan niet digitaal - wil Hallmark een bijdrage leveren aan het bevorderen van de communicatie tussen mensen, en het tonen van gevoelens zoals liefde en vriendschap. Hallmark Nederland is onderdeel van het Amerikaanse Hallmark-concern.
///

Deel: ' Hallmark's Cupido schiet 3500 keer raak '




Lees ook