Halve bedrijfsuitjes halve prijs, scheelt de helft, dubbel plezier

APELDOORN, 20130621 -- Nog maar het halve budget en toch een personeelsfeest? De Leeuw Circusevents heeft hier een passend antwoord op volgens een geheel nieuwe formule. Halve bedrijfsuitjes voor de halve prijs, natuurlijk ook maar een halve dag vrij. Een schitterende besparing, het scheelt de helft, met dubbel zoveel plezier en dubbel zoveel effect. De circusworkshops richten zich op het betere gebruik van de hersenhelften. Niet alleen de linker, of de rechter, het is de samenwerking van die hersenhelften die telt.

Een halve circusvoorstelling, een halve circusworkshop, een half diner en een half drankenarrangement. Hét antwoord op halvering van budgetten voor personeelsfeestjes. De Leeuw Circusevents weet dat personeelsfeestjes belangrijk zijn voor de sfeer en motivatie binnen het bedrijf. Daarom dit voorstel om het in onbruik geraakte jaarlijkse personeelsfeest weer in ere te herstellen. Dit evenementenbedrijf richt zich niet op zomaar een pleziertje. Een circusworkshop leidt altijd tot een climax in de vorm van een eindvoorstelling, waarin het personeel gaat samenwerken om binnen 1 (halve avond) een pracht van een halve (of hele) voorstelling te laten zien, samenwerking is het halve werk.

De circusworkshops in het echte circus zullen voornamelijk georganiseerd worden op precies de helft van Nederland, in Amersfoort, de meest centraal gelegen gemeente van ons land. Dat kan van half augustus tot half september. Zuinige bazen organiseren hun evenement half augustus, als de helft van het personeel nog op vakantie is. Natuurlijk organiseert De Leeuw Circusevents dit arrangement de hele tweede helft van het jaar. Dit kan zowel in het echte circus, maar ook op locatie, zelfs in de eigen bedrijfskantine of op het eigen parkeerterrein. Zo bespaart een bedrijf ook nog eens de helft op reiskosten.

Deel: ' Halve bedrijfsuitjes halve prijs, scheelt de helft, dubbel plezier '