"How to win customers in the digital world.
Total Action or Fatal Inaction"

Op donderdag 20 januari jongstleden vond in Media Plaza de lancering van hèt handboek voor de managers van vandaag plaats: "How to win customers in the digital world".
De auteurs, Prof.dr. P.H.M. Vervest en A. Dunn leggen uit hoe organisaties van vandaag hun plaats in de digitale wereld het best kunnen managen. Immers in een tijdperk waar plaats en afstand vervagen, wordt het strijden om de gunst van de klant steeds uitdagender. "How to win customers in the digital world," toont door real-life cases aan hoe digitale technieken door middel van de "Total Action" methodiek daarbij kunnen helpen. Dat de klant daarbij centraal staat moge duidelijk zijn want: The Company that wins the customer, owns the future.
Afgelopen donderdag ontvingen dhr. B. Verwaayen, Vice Chairman van Lucent Technologies en dhr. H. Wijers voormalig minister van Economische Zaken en huidig Senior Vice President van de Boston Consultancy Group de eerste twee exemplaren.'
De gasten, waarvan velen behorend tot de top van de Nederlandse ondernemingen, werden in het e-business demonstratie centrum van Nederland vergast op spetterende optredens van Boom Chicago en exclusieve presentaties die toonden hoe een bedrijf een Total Action Company kan worden. Deze presentaties werden verzorgd door medewerkers van Multimedia Skills, het door de auteurs opgerichte consultancy en projectmanagementbureau gevestigd te Amersfoort en Londen.

Ex. P. Vervest, A. Dunn, How to win Customers in the Digital World.2000. XXII, 244 pp.36 figs. Hardcover DM 59,-; öS 431,-; sFr 54,-; US $29,95; FF 223,-; £19,95;Lit.65.150 ISBN 3-540-66575-7. Publisher: Springer.

mr Lonnie H.N. van der Schilden
Multimedia Skills (NL) B.V.
J. van Oldenbarneveltlaan 34-36
3818 HB Amersfoort (NL)