Harbinger introduceert uitgebreide customer support en beveiligingsdiensten

Milaan, 9 juni 1999 – Harbinger Corporation (NASDAQ: HRBC), wereldwijd leverancier van Electronic Commerce-software, -diensten en –oplossingen, heeft vandaag in Milaan vier nieuwe programma’s geïntroduceerd als aanvulling op haar customer support en beveiligingsdiensten. De nieuwe supportprogramma’s zijn bedoeld voor de specifieke wensen van PC- en Webgebruikers. De diensten omvatten onder andere 24-uurs selfservice door het gebruik van de application-to-application E-commerce-portal, harbinger.netSM, telefoontrainingen, unieke op telefoon gebaseerde professionele services en ‘betaal-per-oplossing’-opties, waavoor de klant geen contract nodig heeft.

De nieuwe programma’s zijn op à la carte basis te verkrijgen en kunnen met reeds afgesloten services voor jaarlijks onderhoud worden gecombineerd (software-updates en productverbeteringen). Internetgebruikers kunnen voor selfservicedoeleinden harbinger.net 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken. Zo kunnen gebruikers hun accountinformatie updaten, de status van zakelijke handelingen nagaan en softwarepakketten, releases en upgrades downloaden. Ook kunnen gebruikers via harbinger.net op de hoogte blijven van de verscheidende service calls die binnenkomen bij support centers. Tevens is het mogelijk een overzicht te krijgen van de meest voorkomende vragen (FAQ’s) en deze zelf te beantwoorden via een product resolution database.

Harbinger Pipeline

Naast de verschillende supportdiensten op het gebied van E-commerce heeft Harbinger ook Harbinger Pipeline geïntroduceerd, een nieuwe beveiligings- en messaging-technologie. Deze kan worden gebruikt in combinatie met de application-to-application E-commerce-portal harbinger.net. Harbinger Pipeline combineert industrieel gestandaardiseerde Internet-techologieën om er zeker van te zijn dat er veilige transacties plaatsvinden tussen E-commerce-softwareapplicaties en de harbinger.net-portal.

Harbinger Pipeline is client/server-software die is ontwikkeld om Harbinger en andere applicaties op een veilige wijze E-commerce te laten gebruiken via het Internet of andere Internet Protocol-netwerken (IP). Door het gebruik van Pipeline brengen gebruikers zowel de kosten als de complexiteit van het systeem terug, omdat slechts één datacommunicatiemethode is vereist voor het overbrengen van informatie naar andere handelspartners. De Pipeline-technologie ondersteunt E-commerce en Electronic Data Interchange (EDI), en is voorzien van faciliteiten voor het automatisch updaten van on line software.

Pipeline wordt gebruikt als de methode voor het veilig versturen van data tussen E-commerce-gebruikers en harbinger.net-portals. Pipeline wordt ondersteund door Microsoft Windows 95, Windows 98 en Windows NT 4.0 Workstation. De Pipeline-client is geïntegreerd met de nieuwste release van Harbinger TrustedLink-software voor eerdere Windows-platforms.

Harbinger Pipeline maakt gebruik van Secure Socket Layer (SSL, voor de vertrouwelijkheid van berichten), Hypertext Transfer Protocol (HTTP, voor comptabiliteit van bestaande Internet-firewalls en browserproducten) en het E-5 message-formaat dat speciaal is ontwikkeld als deel van het Automotive Network Exchange-initiatief (ANX).

De E-5-standaard biedt veilige data-uitwisselbaarheid met complete netwerkmanagement-services. Pipeline ondersteunt dataverzendingen van CAD/CAM, EDI, binary, standaard ACS platte files en XML-data naar de harbinger.net-portal. Tevens heeft het een open interface om zo een naadloze integratie te realiseren met Harbinger- en overige E-commerce-applicaties, waaronder een Component Object Model -interface (COM) voor de integratie met Microsoft-applicaties.

Harbinger

Harbinger Corporation is een toonaangevende internationale leverancier van business-to-business Electronic Commerce-software, -diensten en -oplossingen. Harbinger vergroot het bedrijfspotentieel van haar klanten door uitgebreide, schaalbare e-commerce-oplossingen te bieden. Hiermee kunnen bedrijven hun werk stroomlijnen, de winstgevendheid vergroten en elektronische handelsgemeenschappen opbouwen. Het is Harbingers doel wereldwijd de meeste klanten te bedienen met E-commerce-oplossingen door gebruik te maken van Internet Protocols (IP). Daarnaast wil het bedrijf harbinger.net positioneren als dé transactieportal voor E-commerce-informatie en bedrijfskritische, business-to-business E-commerce-transacties. Harbingers hoofdkantoor staat in Atlanta, Georgia (V.S.). Harbinger biedt wereldwijde ondersteuning aan haar klanten vanuit verschillende Amerikaanse en overzeese vestigingen. Meer informatie is te vinden op www.harbinger.com

Deel: ' Harbinger introduceert uitgebreide customer support '