HASKONING

Nijmegen, 15 februari 2000

HASKONING PARTICIPEERT IN TV-PROGRAMMA CAREER CLUB

De ingenieursbranche is vol dynamiek en carrièrekansen. Om dat ook bij technische studenten en andere jobzoekers bekend te maken, zullen HASKONING en 9 collega-bureaus, onder de vlag van de ONRI participeren in de dertiendelige programmareeks Career Club. Het programma is vanaf eind februari te zien op RTL- 5.

De ONRI is een van de hoofdsponsors van het programma, naast bedrijven als Philips, CMG en GTI holding. Het doel van de ONRI is het aandeel van alle advies- en ingenieursbureaus op de arbeidsmarkt te vergroten. Alle deelnemende bureaus hebben een selectie gemaakt van personen en onderwerpen die een aantrekkelijk beeld geven van het vak. De doelgroep is de hoger opgeleide van 23 tot 39 jaar.

Career Club is een wekelijks programma met bedrijfspresentaties, actuele ontwikkelingen, studiopresentaties, actuele ontwikkelingen, studiogesprekken en reportages. De presentatie is in handen van managementcoach en presentator Rolph Pagano. In elke aflevering komen ook vacatures in beeld waarop sollicitanten direct kunnen reageren. Daarnaast is het programma nauw gekoppeld aan een website met vacatures en informatie over de deelnemende bedrijven. De eerste uitzending is op dinsdag 29 februari om 22.45; de herhalingen zijn op zondag rond 12 uur. De programma's duren 25 minuten.

HASKONING Ingenieurs- en Architectenbureau is een adviesbureau dat voor bedrijven en overheden in binnen- en buitenland adviesopdrachten uitvoert op het gebied van bouw, milieu en infrastructuur. HASKONING telt 650 medewerkers en is groepsmaatschappij van de Koninklijke HASKONING Groep met in totaal 2050 medewerkers. Het hoofdkantoor van HASKONING is gevestigd in Nijmegen. HASKONING heeft vestigingen in: Amsterdam, Rotterdam, Goes, Groningen, Steenwijk, Enschede en Maastricht.

Voor nadere informatie:

HASKONING, Mevrouw E.M.M. Hueber, Hoofd Public Relations, 024 - 328 45 60
Barbarossastraat 35 - Postbus 151 - 6500 AD NIJMEGEN Telefoon 024 - 328 42 84 / Telefax 024 - 323 93 46 Email: info@HASKONING.nl / www.HASKONING.nl

Deel: ' Haskoning participeert in TV-programma Career Club '