PERSBERICHT - 27 FEBRUARI 2000

Unieke samenwerking hotels (en NNBT) van start
Heerenveen congresstad van het noorden

De champagne wordt ontkurkt voor Heerenveen Convention Partners

Heerenveen Convention Partners is het gloednieuwe samenwerkingsverband tussen de drie vooraanstaande hotels in Heerenveen.

Het zijn Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud, Best Western Hotel de Heide en Mercure Hotel Postiljon Heerenveen.

Als vierde service partner fungeert het Noord Nederlands Bureau voor Toerisme.

Burgemeester P.M.M. de Jonge heeft in Heerenveen inmiddels het startsein (foto) gegeven voor de activiteiten van het unieke Heerenveense samenwerkingsverband Heerenveen Convention Partners.

Promotie

Dit vormt meteen het begin van de promotie van Heerenveen als congresbestemming door de drie Sales Managers van drie internationale hotels. Zij bezoeken de komende weken ruim 250 potentiële congresorganisatoren in Noord Nederland.

De drie accommodaties staan individueel garant voor uitgebreide congresfaciliteiten en een uitstekend service niveau maar gezamenlijk bieden zij een veel grotere capaciteit van maar liefst 167 hotelkamers op slechts 5 autominuten van elkaar gelegen in Heerenveen.

Meerdaags

Heerenveen Convention Partners richt zich op de meerdaagse congres- en vergadermarkt in Nederland en stelt zich tot doel het Friese Heerenveen als congresdestinatie op de kaart te plaatsen. Congresdeelnemers kunnen naast het gebruik van de drie accommodaties in de vorm van externe activiteiten gebruik maken van de vele mogelijkheden die Friesland te bieden heeft.

Deel: ' Heerenveen wil congresstad van het noorden worden '




Lees ook