HEMA opent nieuwe winkel in Londen

HEMA opent nieuwe winkel in Londen

Amsterdam, 1 juni 2016 - HEMA opent vandaag een nieuwe high traffic versie van haar winkelconcept in Londen. De winkel is gelegen in het Broadway Shopping Centre op station Hammersmith. Het is de zesde winkel van HEMA in Engeland. De winkel bedraagt 51 m2 en is daarmee een van de kleinste winkels die HEMA internationaal heeft.

HEMA richt zich de komende jaren op onder andere een versnelling van haar internationale expansie waarbij de focus ligt op verdere uitbreiding in Frankrijk, Het Verenigd Koninkrijk en Spanje. Vorige week nog opende HEMA een flagshipstore in Barcelona. De huidige Britse portefeuille bestaat verder uit: Kingston upon Thames, Victoria Place Shopping Centre (Londen), Stansted Airport, Bromley (Kent) en Birmingham New Street Station

Peter Antonissen, UK Country Manager: "Onze nieuwe winkel in Londen wil het dagelijks leven van de reiziger makkelijker en leuker maken door functionele productoplossingen aan te bieden. Het nieuwe HEMA filiaal is dan ook speciaal afgestemd, zowel qua winkelindeling als assortiment, op alle wensen en eisen van deze forensen. Zo kunnen klanten van deze high traffic store hier hun alledaagse en last-minute boodschappen halen.’’

HEMA's internationale formule

De internationale HEMA formule is gebaseerd op de verschillende leefruimtes in een huis waar bijvoorbeeld studeren, wonen, koken, baby & kind, beauty en verzorging centraal staan. Op deze manier vindt iedereen makkelijk zijn weg in de winkel, ook als men er voor het eerst in een HEMA is.

Informatie over HEMA

Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 11.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.

Deel: ' HEMA opent nieuwe winkel in Londen '