Ingezonden persbericht

Hendriksen accountants en adviseurs vestigt zich in enschede

ENSCHEDE/TUBBERGEN, 20051223 -- Hendriksen Accountants en Adviseurs voegt per 1 januari a.s. een nieuwe vestiging toe aan haar organisatie. Het betreft het kantoor P.J. Schreurs administratie- en belastingadviesbureau aan de Hogelandsingel 59 te Enschede.

Schreurs heeft een goede naam opgebouwd in Enschede en Hendriksen zocht uitbreiding in deze plaats omdat zij al veel klanten had in en om Enschede.

Alle vestigingen werken op de zelfde efficiënte wijze en kunnen gebruik maken van elkaars deskundigheid. Op deze manier realiseert Hendriksen een unieke prijs-kwaliteit verhouding. Dit leidt jaarlijks tot groei van het aantal klanten. Hendriksen is werkzaam voor midden-en kleinbedrijf, dienstverleners, medische sector alsook verenigingen en stichtingen.

Hendriksen had al vestigingen in Tubbergen,Almelo Rijssen en Oldenzaal. Met deze uitbreiding is Hendriksen een belangrijke speler geworden op de Twentse accountancymarkt met een groot marktaandeel.

Deel: ' Hendriksen accountants en adviseurs vestigt zich in enschede '