Gemeente Houten

Herinrichting winkelerf

26/01/99

Op maandag 8 maart a.s. wordt begonnen met het herinrichten van het winkelerf nabij de Vershof in het centrum van Houten. De werkzaamheden zullen plaats vinden op het wegvak tussen de hoofdingang van de C1000 en Het Onderdoor.

Reden om tot herinrichting over te gaan is het ter plaatse verhogen van de verkeersveiligheid. De rijbaan komt hierbij straks op gelijk niveau te liggen met de omliggende trottoirs.

In de periode van maandag 8 maart t/m vrijdag 19 maart a.s. zal er geen doorgaand verkeer mogelijk zijn over Het Rond. Doorgaand verkeer dient gedurende deze periode gebruik te maken van de Rondweg. Gedurende het tussen gelegen weekend zal de afsluiting overigens tijdelijk worden opgeheven (vrijdag 12 maart vanaf 18.00 uur tot maandag 15 maart 07.00 uur). Wij vragen uw begrip voor de situatie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met centrumcoördinator de heer M. van Rossum. Hij is telefonisch bereikbaar op nummer 030 63 92 756.