1999-03-12

Heropening C1000 Winkelwaard in Alkmaar op woensdag 17 maart

De vernieuwde C1000 Winkelwaard: veel service en maximale aandacht voor de klant

Op woensdag 17 maart om 8.00 uur a.s. heropent in Alkmaar aan de Winkelwaard 486, C1000 Winkelwaard de deuren voor de consument. Er staat hen een aantal verrassing te wachten. De hele winkel is opgeknapt en verrast de consument met tal van vernieuwingen die het boodschappen doen veraangenamen. Ondernemer J.W. Hin laat er geen twijfel over bestaan dat ook de oude sterke punten van C1000 onverkort gehandhaafd blijven. "Dat zijn natuurlijk onze uitstekende productkwaliteit in combinatie met lage prijzen. Daar scoren alle C1000-supermarkten in Nederland mee, dus daar komt geen verandering in. Wat onze klanten zeker zullen waarderen is de forse prijsverlaging die wij hebben doorgevoerd voor vers vlees. Vooral de kiloverpakkingen gaan extra voordelig de toonbank over. " VEEL NIEUWS TE ZIEN EN TE BELEVEN Nieuw is de C1000 Kiosk, een aparte winkel, volledig ingericht voor snelle service aan de consument. U vindt er een royaal assortiment rook- en tabakswaren, postzegels, strippenkaarten, telefoonkaarten, fotorolletjes en lotto- en totoformulieren. Geknipt voor u is de ontwikkel- en afdrukservice: topkwaliteit voor weinig geld. Bovendien kan de consument nu ook in de Kiosk talrijke drogisterij-artikelen, receptloze geneesmiddelen en homeopathische middelen extra voordelig krijgen. Bij de informatiebalie helpen de medewerkers van C1000 consumenten met vragen en opmerkingen over producten, prijzen en acties bij C1000. De nieuwe C1000 Voordeelslijterij bij de supermarkt biedt de klanten van C1000 Winkelwaard lage prijzen en een uitermate ruime keus uit alcoholische dranken. Hollands- en buitenlands gedistilleerd en een ruime keus uit likeuren voor een goede prijs. NOG MEER NIEUWS Publiekstrekker is ongetwijfeld de nieuwe Voordeelstraat, een gezellig pad middenin de winkel, waar alle C1000 aanbiedingen bij elkaar zijn gebracht, Voordeel: geen gezoek. Op de broodafdeling is een efficiëntere vorm van bediening ingevoerd. Deze zorgt ervoor dat de traditionele kwaliteit gehandhaafd blijft, zonder dat de klant hoeft te wachten. Direct contact met de medewerker achter de toonbank blijft mogelijk, die daardoor meteen kan reageren op speciale wensen of speciale producten. GOED OM TE WETEN Op maandag 15 en dinsdag 16 maart is de winkel de hele dag gesloten in verband met de verbouwingswerkzaamheden. Op woensdag 17 maart, om 8.00 uur zal de vernieuwde C1000 Winkelwaard haar deuren weer openen. VOOR MEER INFORMATIE: C1000 Winkelwaard, dhr. J.W. Hin, Winkelwaard 486, 1824 HX Alkmaar, tel: 072-5612218

Deel: ' Heropening C1000 Winkelwaard in Alkmaar '