1999-11-05

totaal vernieuwde Ten Brink C1000 Herenhof

Heropening woensdag 17 november 10 uur

De totaal vernieuwde Ten Brink C1000 Herenhof legt nadruk op service, keus, sfeer en lage prijzen Ten Brink C1000 Herenhof aan de Herenhof 183 in Alphen heropent, na een grondige verbouwing, op woensdag 17 november s morgens om 10 uur. Daar staat bezoekers van deze gemoderniseerde en uitgebreide winkel een aantal aangename verrassingen te wachten. De hele supermarkt is aangepast aan de eisen van deze tijd, met tal van nieuwe afdelingen en nieuwe producten. De winkel is met maar liefst 500 m2 uitgebreid en veel aandacht en energie zijn besteed aan het makkelijker, efficiënter en leuker maken van het wekelijkse boodschappen doen. Ondernemer E. ten Brink: Met het ruimtegebrek hebben we nu definitief afgerekend. We kunnen onze klanten nu ontvangen en bedienen zoals het anno 2000 hoort. Maar ook de bekende sterke punten van C1000 blijven onverkort bestaan. Dat zijn onze uitstekende productkwaliteit in combinatie met lage prijzen. En natuurlijk klantvriendelijke, deskundige bediening. Onze supermarkt is nu klaar voor de sprong naar het nieuwe millennium. Om de bouwactiviteiten zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren is de winkel gesloten van zaterdag 13 tot en met dinsdag 16 november.

Zoekwoorden:

Deel: ' Heropening Ten Brink C1000 Herenhof in Alphen '