Chrysler

9 september 1999

Hertz kiest voor Chrysler Voyager

Reizigers die op Schiphol een auto huren, kunnen bij Hertz voortaan ook kiezen voor een Chrysler Voyager. Het internationale autoverhuurbedrijf beschikt sinds kort over een vloot van dertig exemplaren van deze populaire ruimteauto.

Op 13 augustus vond de overdracht plaats van de laatste twee Voyagers aan Hertz. Verkoopdirecteur Max Laene van Chrysler-dealer Hollandse Auto Importmij. (H.A.I.) B.V., overhandigde op Schiphol de sleutels aan Henk van den Helder, Operations en Fleetmanager van Hertz Automobielen Nederland. De dealer leverde in totaal dertig Voyagers van het type 2.4 SE Luxe in zevenpersoons uitvoering. De ruimteautos zullen bij het Hertz-filiaal op Schiphol worden ingezet.

De Voyager is wereldwijd een van de succesvolste ruimteautos, die ook veelvuldig wordt ingezet in fleet- en leaseparken. Hertz erkent eveneens de populariteit van dit model. Henk van den Helder, Operations en Fleetmanager van Hertz Automobielen Nederland: Onze klanten zijn internationale reizigers, vooral Amerikanen, die gewend zijn aan de luxe en het comfort van een ruimteauto. De Chrysler Voyager is voor ons een voor de hand liggende keuze, omdat het een topproduct is in deze klasse.

H.A.I. uit Rijnsburg leverde de dertig autos in een periode van ongeveer een maand. Max Laene: Natuurlijk zijn wij erg blij met het feit dat een toonaangevend autoverhuurbedrijf als Hertz voor de Voyager kiest. Het getuigt van een groot vertrouwen in ons product en het merk Chrysler.

Zoekwoorden:

Deel: ' Hertz kiest voor Chrysler Voyager '