Hertz op ruw terrein met Mercedes

Hoofddorp. Het Internationale autoverhuurbedrijf Hertz heeft voor Nederland een aantal Mercedes Benz ML types aangeschaft. Er is gekozen voor de aankoop van dit type &Four Wheel Drive8 automobielen, omdat deze auto steeds meer aanspreekt bij de zakenman/reiziger. Deze luxe robuuste wagen is een aantrekkelijk produkt voor de huurder. De auto biedt een hoge mate van comfort en heeft door de hoge instap een beter overzicht in het verkeer.

De Mercedes Benz ML is in 1998 op de Nederlandse markt gebracht en zoals gebleken een zeer succesvolle auto. Ondanks het feit dat de mogelijkheden om in ruw terrein te rijden in Nederland niet erg groot zijn, wordt deze auto enorm gewaardeerd om zijn sportieve rij-eigenschappen. Hertz koopt dit jaar in Europa maar liefst 2000 Mercedes Benz wagens.

Hertz is wereldwijd marktleider in de autoverhuurindustrie is met ruim 6100 vestigingen in meer dan 140 landen. De autovloot bestaat wereldwijd uit 550.000 auto,s. In Nederland is Hertz met 27 vestigingen sterk vertegenwoordigd in de steden met meer dan 100.000 inwoners. Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Hertz Internationale Reserveringen tel. 020-504 0554. Op Internet is Hertz bereikbaar via haar eigen site: www.hertz.com

Niet voor publicatie: voor meer informatie Hertz-beleid; T. van Beek- General Manager Hertz Nederland ) tel.023- 5670747

Deel: ' Hertz op ruw terrein met Mercedes '