Datum: 1 februari 1999

HERTZ VERGROOT TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID

HOOFDDORP- Autoverhuurbedrijf Hertz te Hoofddorp introduceert per direct een nieuw 0800-servicenummer. Dit gratis nummer, dat 24 uur per dag bereikbaar is, verwijst naar de dichtstbijzijnde vestiging, de klanten-service, of voor meer informatie naar het hoofdkantoor. Het service-nummer heeft tot doel de bereikbaarheid en daarmee het gemak voor de klant, te vergroten.

De introductie van dit servicenummer is het resultaat van onderzoek in de markt. Dat heeft uitgewezen dat de telefonische bereikbaarheid verbeterd kon worden. Omdat nummers moeilijk te onthouden zijn, heeft Hertz een woordspeling bedacht. Door de cijfertoetsen als lettertoetsen te gebruiken en 0800 - BEL HERTZ (0800-235 43789) te toetsen krijgt de klant verbinding met het servicenummer.

Voor internationaal reserveren heeft Hertz een geavanceerd call center in het Ierse Swords, waar speciaal opgeleide reserveringsagenten de klant nu al van 08.00 tot 23.00 uur te woord staan. Binnenkort wordt de bereikbaarheid van deze centrale ook uitgebreid tot 24 uur per dag. Vanuit Nederland bellen klanten voor internationale reserveringen tegen normaal tarief 020 - 504 0554.

Hertz Nederland is onderdeel van het in 140 landen opererende autoverhuurbedrijf, met ruim 5400 vestigingen. Naast personenauto's verhuurt Hertz ook bestelauto's. In Nederland zijn er momenteel 25 vestigingen.

______________________________________________________________________

Zoekwoorden: