7 juli 1999

Hertz plaatst #1 Club Gold-Service desk op Schiphol

Schiphol - Autoverhuurbedrijf Hertz biedt haar "#1 Club Gold-leden" op Schiphol een nu nog snellere service, met het plaatsen van een speciale verhuurbalie voor Gold-leden op de parkeerplaats recht tegenover Schiphol Plaza. Hertz Nederland volgt daarmee als eerste op het Europese vasteland andere internationale luchthavens in Amerika en Engeland.

Hertz plaatst daar een Gold-balie om de klant nog beter van dienst te zijn. Het betekent een kortere loopafstand, zeker 10 minuten tijdwinst en de klant heeft direct de auto ter beschikking. Daarnaast spelen efficiëncy-overwegingen een rol en bevordert het de internationale uniformiteit. Het # 1 Club Gold lid weet zo in steeds meer gevallen uit automatisme dat hij bij de parkeerplaats moet zijn. Voor niet-leden blijft er uiteraard een service-balie in de aankomst terminal.

#1 Club Gold:
De #1 Club Gold is opgericht voor de frequente huurder en is in Nederland vijf jaar geleden geïntroduceerd. Met de gratis Gold Service biedt Hertz de snelste en meest efficiënte manier van autohuren, welke beschikbaar is. Leden vullen maar 1 x per jaar een huurovereenkomst in en kunnen voor de rest van het jaar direct in de auto stappen en wegrijden. Het rijbewijs tonen is voldoende. Gold Service is op 670 locaties beschikbaar.

Het plaatsen van een Gold Service balie op de parkeerplaats op Schiphol is een onderdeel van de strategie waarmee Hertz haar positie in Nederland versterkt. Hertz is wereldwijd marktleider in de autoverhuurindustrie met ruim 6100 vestigingen in meer dan 140 landen. De autovloot bestaat wereldwijd uit 550.000 auto's. In Nederland is Hertz met 27 vestigingen sterk vertegenwoordigd in de steden met meer dan 100.000 inwoners. Voor meer informatie over de Goldkaart kan contact worden opgenomen met Hertz 023-5670747 of Internationale Reserveringen tel. 020-504 0554. Op Internet is Hertz bereikbaar via haar eigen site: www.hertz.com

Niet voor publicatie: voor meer informatie Hertz-beleid; T. van Beek- General Manager Hertz Nederland - tel.023- 5670747

Deel: ' Hertz plaatst #1 Club Gold-Service desk op Schiphol '