Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt

Het nitraatbeleid en de WTO-onderhandelingen

UTRECHT/OVERIJSSEL/GELDERLAND - Het nitraatbeleid en de WTO-onderhandelingen; deze twee onderwerpen worden bediscussieerd op 7, 8 en 10 februari in de provincies Utrecht, Overijssel en Gelderland. De thema's zullen worden besproken door een europarlementariër en daarnaast zal een dagelijks bestuurder van het NAJK de standpunten van de eigen vereniging toelichten. De avonden worden georganiseerd door de interprovinciale werkgroep rundveehouderij van het UAJK, OAJK en GAJK.

Het UAJK houdt de avond op 7 februari in restaurant Rhenomare in De Meern. Sprekers: Albert Jan Maat (CDA-europarlementariër) en Monique Veraart (NAJK-voorzitter).
Het OAJK spreekt 8 februari over de twee thema's in zaal De Koenjer te Mariënheem. Sprekers: Jan Mulder (VVD-europarlementariër) en Jehan Bouma (NAJK-dagelijks bestuurder).
Het GAJK heeft 10 februari een zaal gereserveerd in De Luifel te Ruurlo. Sprekers: Jan Mulder (VVD-europarlementariër) en Erik Ordelman (NAJK-dagelijks bestuurder).
Alle avonden beginnen om 19.45 uur.

Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt

Deel: ' Het nitraatbeleid en de WTO-onderhandelingen '