Hét Sales Event 2007 heeft nieuwe Diamanten Sponsor

Sponsorovereenkomst Sales Management Association en USG Capacity Sales

WOERDEN, 20060720 -- De SMA heeft een Diamanten Sponsorovereenkomst voor hét Sales Event gesloten met USG Capacity. Hiermee is voor de komende drie jaar de selectie en begeleiding van de verkiezing van de Key Account Manager van het Jaar weer professioneel gewaarborgd. Tijdens hét Sales Event op 8 februari 2007 worden zowel de Key Account Manager van het Jaar als ook de Commercieel Manager van het Jaar gekozen. De genomineerde kandidaten doorlopen een selectietraject, waarbij uiteindelijk 3 kandidaten de eindronde halen. Uit deze kandidaten wordt door een professionele jury, aangevuld met een publieksjury, de winnaar gekozen.

Het selectietraject
Het selectietraject bestaat uit een uitgebreide screening op factoren als: commerciële prestatie, ervaring, creativiteit, presentatie, visie en bijdrage aan de doelstellingen van de onderneming. Met als hoogtepunt de eigen presentatie aan de zaal vol commerciële professionals, redacteuren van de vakbladen en natuurlijk de jury van hét Sales Event. Naast de spannende momenten die dit oplevert, geeft dit traject de kandidaat ook veel feedback op het eigen functioneren.

Focus SMA
Als vakvereniging voor sales- en account management in Nederland, versterkt de SMA de belangen van haar leden en voert een verdere professionalisering van het salesvak in Nederland door. Door de jaarlijkse organisatie van hét Sales Event worden kennis en ervaring van het commerciële vakgebied verder ontwikkeld en gedeeld. Hét Sales Event is ook toegankelijk voor niet SMA leden. Voor verdere informatie over de SMA zie www.de-sma.nl of www.hetsalesevent.nl

USG Capacity
USG Capacity is één van de grootste werving- en selectiebureau van Nederland op het gebied van communicatie, marketing en sales. Door deze samenwerking met de SMA wil zij haar betrokkenheid met het commerciële vakgebied benadrukken. USG Capacity is verantwoordelijk voor de selectie van de genomineerde Key Account Managers en heeft als doel dat de sterkste kandidaten zich in de finale presenteren. De sponsoring van Het Sales Event biedt USG Capacity tevens de mogelijkheid zich nog duidelijker te profileren in de doelgroep.

De heer Erik van Kooten, directielid van USG Capacity, kijkt met veel vertrouwen uit naar de komende samenwerking met de SMA. "De SMA is een belangrijke vereniging in Nederland op het werkgebied Sales- en Account Management. Graag delen wij onze kennis en ervaring op het vakgebied Key Account Management met haar leden en met de verwachte 900 bezoekers op Hét Sales Event 2007."

De heer Casper Baan, directeur van de SMA, is erg enthousiast over het aangegane partnership: "Met USG Capacity als partner voor de werving en selectie van de Key Account Manager van het Jaar, zetten we weer een stap in het nog duidelijker op de kaart zetten van Key Account Management in Nederland. USG Capacity heeft de mooie uitdaging om kandidaten te selecteren die het niveau van de huidige winnaar, Martijn Oechies van JohnsonDiversey, kunnen evenaren".

Deel: ' Hét Sales Event 2007 heeft nieuwe Diamanten Sponsor '