Eindhoven, 24 november 1999

HOLIDAY ON ICE STEUNT WILHELMINA KINDER ZIEKENHUIS IN HIV-ONDERZOEK

In navolging van de Stichting Futuro uit Eindhoven steunt Holiday on Ice het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis in haar onderzoek op het gebied van HIV-besmetting bij kinderen.
Holiday on Ice doet dit door 1.000 kaarten voor de voorstelling van maandag 29 november om 20.00 uur in het Beursgebouw Eindhoven voor de helft van de prijs aan het publiek aan te bieden, en daarvan fl. 10,- aan het Wilhelmina Kinder Ziekenhuis te geven.

De Stichting Futuro presenteert op woensdag 1 december het musical gala ‘Toekomst in de toekomst’, waarvan de gehele opbrengst bestemd is voor het WKZ. Aan deze musical werken diverse artiesten belangeloos mee, waaronder Willeke Alberti, Ben Cramer, Marco Bakker, Lenny Kuhr, Paul Vaes, Waldin Roes, Rebecca de Win, Big John Russell en vele anderen. Holiday on Ice is bijzonder enthousiast over de opzet en medewerking van artiesten, medewerkers en vele sponsors, dat ze besloten heeft de tribunes en faciliteiten ter beschikking te stellen van het Musical Gala.

Overhandiging Geldcheque
De overhandiging van de cheque zal plaatsvinden tijdens de voorstelling op maandag 29 november om 20.00 uur in aanwezigheid van vertegenwoordigers van het Wilhelmina Kinderziekenhuis, de musical organisatie Stichting Futuro, Holiday on Ice, Big John Russel en TV8 omroepster en tevens presentatrice van het musical gala Carla van Loon.

Reserveren van kaarten
Men kan de kaarten voor deze speciale voorstelling op 29 november om 20.00 uur reserveren bij de reserveerlijn: 0900 300 5000 (75 cpm) onder vermelding van ‘Wilhelmina Kinder Ziekenhuis Actie’. Kaarten:
1e rang normaal ƒ 67,50 nu ƒ 33,75
2e rang normaal ƒ 52,50 nu ƒ 26,25
3e rang normaal ƒ 37,50 nu ƒ 18,75
4e rang normaal ƒ 27,50 nu ƒ 13,75
Andere kortingsvormen, of korting met terugwerkende kracht zijn voor deze actie niet van toepassing.

Tourschema Holiday on Ice:
De volgende steden en data staan nog op het programma:
Eindhoven, 23 tot en met 29 november, Beursgebouw Eindhoven
Maastricht, 1 tot en met 5 december, MECC