THE PROLOG GROUP EXCLUSIEF DISTRIBUTEUR
VAN UNISPOOL IN ENGELAND

Holland House en The Prolog Group intensiveren strategische samenwerking

Sheffield (UK)/Brakel, augustus 1999 - Holland House, wereld marktleider op het gebied van output management oplossingen, kiest The Prolog Group als exclusief distributeur van UNISPOOL in Engeland. The Prolog Group is een trendzettende aanbieder van print management oplossingen en richt zich hoofdzakelijk op de document management markt. Door het exclusief distributeurschap van UNISPOOL kan The Prolog Group haar klanten voorzien van de best mogelijke output management oplossingen en service.

UNISPOOL, het voornaamste product van Holland House, is een outputmanagement systeem voor grootschalige en heterogene automatiseringsomgevingen, waarmee outputverkeer binnen een organisatie kan worden gemanaged en beveiligd. De oplossing biedt transparant en consistent management en controle over alle output devices, ongeacht welk, door UNISPOOL ondersteund, operating systeem wordt gebruikt.

Glyn King, Marketing Director bij The Prolog Group: 'Wij zijn zeer verheugd exclusief distributeur te zijn van UNISPOOL in Engeland. UNISPOOL is een uitstekend product en heeft haar sporen verdiend in de snel groeiende output management markt. UNISPOOL biedt toegevoegde waarde aan onze portfolio van management oplossingen waardoor we in staat zijn om de meest uitgebreide oplossingen aan onze klanten aan te bieden.'

Deborah Burton, International Sales & Marketing Manager bij Holland House: 'Het distributeurschap met The Prolog Group bestaat al sinds 1994. Ze hebben een uitstekende reputatie op het gebied van print management applicaties en zijn erg bekend in de Engelse markt. Deze nieuwe, strategische overeenkomst versterkt het aanbod van de beste producten en diensten in de output management markt.'

Holland House B.V., Postbus 3000, 5306 ZX Brakel. Tel. : 0418-673000. Website: www.hollandhouse.com

Over Holland House
Holland House is wereldwijd marktleider op het gebied van open output management systemen. De software wordt op de markt gebracht via een omvangrijk internationaal distributienetwerk. Het hoofdkantoor van Holland House is gevestigd in Brakel. Het voornaamste product van Holland House is UNISPOOL, een zeer flexibel output management systeem, bedoeld voor multi-platform netwerkomgevingen van organisaties, waar output management een kritieke factor voor de bedrijfsvoering is. UNISPOOL wordt gebruikt bij gerenommeerde, wereldwijd opererende organisaties, zoals Kodak Pathe, Du Pont de Nemours GmbH en L'Air Liquide.

Over The Prolog Group
Print en output management oplossingen staan centraal binnen de product portfolio van de Prolog Group. De relatie met Holland House stelt The Prolog Group in staat zich te richten op de complexe materie van print en output management. UNISPOOL en de ervaring van The Prolog Group op het gebied van printproblemen, vormen samen een combinatie die het mogelijk maakt om oplossingen aan te bieden op het gebied van output management. Meer informatie over The Prolog Group is te vinden op www.prolog.co.uk.

_______________

Deel: ' Holland House en The Prolog Group intensiveren samenwerking '