@Home Nederland versterkt Sales & Marketing-team

Amsterdam, 26 juli 1999 – Breedband-internetaanbieder @Home Nederland heeft haar Sales & Marketing-team versterkt met twee nieuwe medewerkers.

Rudi van Denzel, afkomstig van Planet Internet/World Access, is aangesteld als Marketing Communicatie Manager. Zij is in die functie verantwoordelijk voor brand-advertising, thema- en wervingscampagnes, mediastrategie en andere vormen van marketingcommunicatie.

Lucas Stassen, eerder werkzaam voor onder meer SNT en Compaq, is benoemd tot Public Relations Manager. Hij gaat zich bij @Home Nederland richten op de in- en externe betrekkingen, waaronder arbeidsmarktcommunicatie, perscontacten, investor relations en public affairs.

@Home Nederland
@Home Nederland levert snelle en eenvoudig toegankelijke breedband-internetdiensten in combinatie met een verrassend aanbod van interessante content zoals nieuws, cultuur, sport, economie, games en nog veel meer. @Home Nederland maakt daarbij gebruik van haar eigen infrastructuur en van de glasvezel- en coaxinfrastructuur van kabelexploitanten. Door het gebruik van deze infrastructuren en het unieke end-to-end netwerkmanagement is @Home aanzienlijk sneller en betrouwbaarder dan conventionele internet providers.

Abonnees van @Home ervaren snelle, betrouwbare en efficiënte 'always on' diensten tegen een vaste prijs per maand, zonder telefoonkosten. De content wordt ontwikkeld door @Home's eigen redactieteam in samenwerking met toonaangevende content-leveranciers waaronder het ANP, Beursmedia, Fox News, BBC, SBS6 en Meteoconsult. Al deze diensten zijn toegankelijk via een unieke breedband-portal die exclusief beschikbaar is voor @Home-abonnees. De @Home-internetdienst biedt ook extra faciliteiten zoals drie mailboxen en drie keer 5 MB Webspace voor een eigen homepage.

Aandeelhouders van @Home Benelux BV zijn Excite@Home in de Verenigde Staten, Intel Corporation, EDON N.V. en Palet Kabelcom B.V. @Home Benelux BV heeft op dit moment distributieovereenkomsten met CasTel (de kabel- en telecomdochter van EDON) en Palet Kabelcom (en binnenkort met NV Nutsbedrijven Maastricht), en bereikt daarmee ruim 1,4 miljoen huishoudens in Nederland. Bij @Home Benelux BV in Amsterdam werken circa 100 mensen. Meer informatie is verkrijgbaar op de @Home Nederland Web-site: http://www.home.nl

Deel: ' @Home Nederland versterkt Sales & Marketing-team '