HomeExchange Gold brengt de ruil-ervaring naar nieuw service-niveau


Los Angeles, 20161026 -- HomeExchange – ‘s werelds grootste huizenruil-netwerk met meer dan 65.000 actieve listings in 150 landen– heeft HomeExchange Gold gelanceerd, een uitbreiding die zich richt op het luxe segment, met premium gepersonaliseerde service.

HomeExchange Gold brengt de ruil-ervaring naar nieuw service-niveau“HomeExchange biedt altijd uitmuntende ledenondersteuning. Als ruilers hebben we dat in ons DNA zitten,” zegt Jim Pickell, President van HomeExchange. “Ons regionaal werkend Support Team zet zich al sinds het begin, 24 jaar geleden, in om de huizenruilervaring optimaal te maken. We zijn blij dat we het niveau van service nog hoger kunnen maken, via HomeExchange Gold. Dit houdt onder meer in dat Gold-leden worden geholpen om een écht passende ruil te vinden, niet alleen een vijf-sterrenwoning.”

HomeExchange Gold is ideaal voor huizenruilers met meerdere woningen of voor hen die naar een meer persoonlijke service op zoek zijn. Dit gebeurt via een Gold Exchange Specialist, die ze overal en altijd kunnen bereiken via telefoon, e-mail of chat. Ze kunnen net als andere leden van HomeExchange onbeperkt ruilen zonder extra kosten.

HomeExchange Gold premium service houdt onder meer in dat een Gold Exchange Specialist direct assistentie biedt bij het optimaliseren van profielen en listings; verder zoeken zij on-demand, persoonlijk toegesneden listings – dus de beste ruilopties – gebaseerd op reisvoorkeuren, zoals datums en bestemmingen, aantal slaapkamers, voorzieningen (zwembad, auto…) en mogelijke speciale vereisten.

HomeExchange Gold biedt de keuze om exclusief met andere Gold-leden te ruilen of de woning gewoon zichtbaar te hebben voor alle leden.

“Luxe draait om persoonlijke service, on-demand, flexibiliteit en keuzevrijheid”, stelt Peter Anton, Director of Global Marketing. “HomeExchange Gold heeft al deze vier componenten in zich, waardoor een geweldige huizenruil-vakantie verzekerd is.”

Het hogere niveau van service is een respons op de vraag uit het groeiende segment van leden met tweede huizen, die graag contact leggen met anderen in die categorie. Maar op basis van de principes van flexibiliteit en keuzevrijheid kunnen alle HomeExchange-leden nog steeds zelf kiezen tussen een regulier lidmaatschap en HomeExchange Gold.

“We zijn erg verheugd dat we deze premium service kunnen lanceren; de service is beschikbaar voor alle leden, en ook voor toekomstige leden. Reizigers hebben verschillende behoeftes, en nu kunnen we verschillende niveaus van service aanbieden om hun huizenruil-ervaringen nog beter te maken”, zegt Anton.

Over HomeExchange

HomeExchange.com werd in 1992 opgericht door Ed Kushins en is de grootste en snelst groeiende huizenruil-website ter wereld. Dit jaar zullen de 65.000+ leden meer dan 130.000 huizenruilen uitvoeren, in meer dan 150 landen. Behalve de reiskosten, hoeft een vakantie via HomeExchange.com niet meer te kosten dan thuis blijven. De website is nu beschikbaar in 16 verschillende talen, waaronder Nederlands (www.huizenruil.com).


Deel: ' HomeExchange Gold brengt de ruil-ervaring naar nieuw service-niveau '




Lees ook