email: hvl@vanleuven.nl

GRATIS bij Haarlem Digitaal.

Datum: 20-03-2000

PERSBERICHT.

GRATIS bij Haarlem Digitaal. Op de geheel vernieuwde website van Haarlem Digitaal (www.muggen.net) kunnen de inwoners van Haarlem en omstreken een gratis homepage aanmaken. Daar alles is geautomatiseerd is dit binnen een paar minuten gedaan.

Standaard (even gratis) opties zijn een gastenboek en een bulletin board. De homepages kunnen zowel online als op de eigen computer met een html-editor worden vervaardigd. Ook het uploaden van bestanden is mogelijk. In beginsel is de ruimte 5 Mb per homepage, maar voor leuke, informatieve of anderszins opvallende homepages doet de redactie niet moeilijk bij een verzoek om meer ruimte.
Naast de gratis homepagina's kunnen bedrijven, internetters, verenigingen en instellingen zich gratis en beveiligd met een eigen wachtwoord presenteren of vermelden. Ook een fotodatabase ontbreekt niet. Bedrijven, instellingen en verenigingen buiten Haarlem zijn eveneens van harte welkom om zich in de databases te zetten om zich te presenteren aan Haarlemmers.

Haarlem Digitaal is de website voor Haarlemmers en andere geinteresseerden met naast de homepages en databases veel nieuws, informatie over Haarlem en andere interessante zaken.

Deel: ' Homepage voor bewoners Haarlem Digitaal '