Ingezonden persbericht

Hong Kong Contractor Safety Award voor MGE

WADDINXVEEN, 20030218 -- MGE UPS SYSTEMS is door de Mass Transit Railway Corporation (MTR), verantwoordelijk voor een deel van het openbaar vervoer van Hong Kong aangewezen als winnaar van haar Contractor Safety Award. De erkenning vond plaats in verband met MGE's UPS systemen aan de Lantau Airport Railway die het centrum van Hong Kong verbind met haar internationale luchthaven. MGE apparatuur zorgde in 2001 voor geen enkele uitval van de 75 UPSs die zijn geïnstalleerd.

De Mass Transit Railway Corporation (MTR) draagt zorg voor 6 ondergrondse metro lijnen met een totale lengte van 82,4 km en 49 stations. MTR biedt 19 uur per dag vervoer aan meer dan 2,2 miljoen passagiers. Om maximale veiligheid en betrouwbaarheid te bieden zijn de treinstellen van MTR uitgerust met automatische controle en beveiligingssystemen die zorg dragen voor de onderlinge afstand tussen de treinen, optimalisering van acceleratie en afremmen en de bepaling van de snelheid voor de verschillende baanvakken. Met het oog op de veiligheid van de passagiers mag er zich geen enkel probleem met de elektriciteitsvoorziening voordoen. De 75 UPSs van MGE bieden de elektrische en netwerk systemen van Lautau Airport Railway's een betrouwbare non-stop bescherming tegen uitval of fluctuaties op het elektriciteitsnet.

In 2001 behaalde de service teams van MGE China / Hong Kong een perfect veiligheidsrecord zonder een enkele storing. "Veiligheid is de core value van MGE China / Hong Kong. Iedere medewerker is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen veiligheid, de veiligheid van collega's en die van het publiek", zegt mevrouw. Chun Lauener, Vice-president, MGE North Asia. "We doen dit door goed rekening te houden met de geldende regelgeving en het bieden van accurate en directe monitoring en rapportages. Daarbij zijn we continu op zoek naar technologieën en methoden om ongevallen en persoonlijke ongelukken te elimineren en te voorkomen." "MGE UPS SYSTEMS ziet het als haar taak haar relaties een zo hoog mogelijke graad van service te bieden. Sinds de invoering van dit onderhoudscontract in 1999 hebben onze service teams het systeem zo aangepast dat het aansluit op de stringente veiligheidseisen van MTR", voegt Dick Chan, General Manager, MGE China / Hong Kong daar aan toe. "Deze erkenning heeft alles te maken met de significante verbeteringen die wij in de afgelopen jaren aan dit systeem hebben aangebracht.

Over MGE UPS SYSTEMS
MGE UPS SYSTEMS is een wereldwijde leverancier van oplossingen voor de kwaliteit van de elektriciteitsvoorziening die ontworpen zijn om de beschikbaarheid en productieve tijd van een voor de missie van het bedrijf essentiële applicatie of proces te verhogen. Van desktop PCs tot grote Data Centers en van telecommunicatiefaciliteiten tot fabrieken van halfgeleiders, de MGE UPS product- en serviceoplossingen worden in de hele wereld toegepast. Producten van MGE UPS SYSTEMS worden al meer dan 35 jaar door de grootste en meest veeleisende ondernemingen en organisaties in de wereld gekozen. MGE UPS SYSTEMS omvat 37 dochterondernemingen, 150 verkoop- en servicekantoren en -fabrieken in Europa, de Verenigde Staten en Azië, evenals twee R&D centra - in Grenoble, Frankrijk en Costa Mesa, Californië.

Waddinxveen, 18 februari 2003

Deel: ' Hong Kong Contractor Safety Award voor MGE '