horeca startersdagen najaar 1999

ook dit najaar organiseert koninklijk horeca nederland weer de horeca startersdagen. deze vinden plaats op:

dinsdag 22 juni, amsterdam
maandag 23 augustus, woerden
donderdag 23 september, amsterdam
dinsdag 12 oktober, delft
dinsdag 26 oktober, zwolle
donderdag 11 november, 's-hertogenbosch
dinsdag 23 november, dordrecht
donderdag 2 december, amsterdam

op een horeca startersdag komen horecaspecifieke juridische en bedrijfseconomische zaken aan de orde. 's ochtends verduidelijkt een bedrijfsadviseur van koninklijk horeca nederland zaken als vergunningen, huren en kopen, personeel en contracten. 's middags komen de verschillende bedrijfseconomische startfases van een bedrijf aan de orde. de financiering speelt hierbij een belangrijke rol. de aspirant-ondernemer heeft aan het einde van de dag een goed inzicht in wat er allemaal bij een eigen horecabedrijf komt kijken.

de horeca startersdagen bieden dus informatie die toegespitst is op de horeca. zij vormen dan ook een goed vervolg op de meer algemene informatie van de reguliere startersdagen van de kamers van koophandel.

de horeca startersdagen duren van 10.00 uur tot 16.30 uur en vinden plaats in het gebouw van de kamer van koophandel. deelnameprijs is fl. 150,-- incl. btw per persoon, inclusief koffie, thee en lunch. aspirant-leden van koninklijk horeca nederland betalen fl. 125,-- incl. btw. geonteresseerden kunnen aanmeldingsformulieren aanvragen bij de kamer van koophandel of bij bianca dikhooff van koninklijk horeca nederland in woerden, telefoon (0348) 48 94 35. het aanmeldingsformulier staat ook op internet, www.kon-horeca.nl.

www.horeca.org

koninklijk horeca nederland

koninklijk verbond van ondernemers in het horeca- en aanverwante bedrijf

Deel: ' Horeca Startersdagen najaar 1999 '