HORECABOND FNV

Taart Horecabond FNV bij sluiting Nordsee-restaurant

Donderdag 23 december om 14.00 uur reikt Marchien Koster, voorzitter van de Horecabond FNV, de Taart van de Maand uit aan het Nordsee-restaurant, Lijnbaan 81 in Rotterdam. De directie van Nordsee-restaurant en het personeel ontvangen deze Taart van de Maand vanwege het vroegtijdig betrekken van de Horecabond FNV bij de sluiting van dit laatste Nordsee-restaurant in Nederland. De directie wilde komen tot een goede regeling, op kantonrechtersformule, voor alle personeelsleden. Daarvoor werd Dick Koerselman, regiobestuurder Rotterdam van de Horecabond FNV benaderd. 'Zeker in de horeca is het uitzondering dat bedrijven de bond betrekken om te komen tot een goede afvloeiïngsregeling voor hun personeel. Daarom verdient de directie de Taart van de Maand', aldus Dick Koerselman.

Donderdag 23 december is de laatste dag dat het Nordsee-restaurant aan de Rotterdamse Lijnbaan open is. Daarmee verdwijnt de Nordsee-formule na vele jaren uit de Nederlandse horeca.

De Horecabond FNV beloont positieve ontwikkelingen voor werknemers in horeca-, recreatie- en cateringbedrijven met de Taart van de Maand. Eerder ontvingen Avonturenpark Hellendoor, de recreatieparken Lommerberg en Vennenbos en Hexpon BV (De Restauratie van station Leiden) een Taart van de Maand.

Meer informatie: Monique Verkerk, voorlichter Horecabond FNV, tel. 06-53171969.

21 dec 99 13:10

Deel: ' Horecabond FNV Taart van de maand voor Nordsee-restaurant '