Gemeente Houten

Geen hulp bij invullen aangifte Belasting 1998

23/02/99

Mensen die slecht ter been zijn en hierdoor niet altijd in de gelegenheid zijn om een bezoek te brengen aan de belastingdienst Particulieren in Utrecht konden vorig jaar nog gebruik maken van de speciale service van de belastingdienst. Gedurende één dag verleende een medewerker van de Belastingdienst in het gemeentehuis van Houten assistentie bij het invullen van de aangiftebiljetten inkomstenbelasting.

Met ingang van 1999 kan de Belastingdienst Particulieren Utrecht helaas deze service niet meer bieden.
Alle mensen die vorig jaar hun aangifte 1997 hebben laten invullen via één van de medewerkers van de Belastingdienst hebben begin januari 1998 een brief ontvangen waarin ze werden uitgenodigd hun aangifte 1998 in te laten vullen. De Belastingdienst Particulieren Utrecht is hiervoor speciaal geopend op zeven zaterdagen.
Nieuwe klanten die belangstelling hebben voor hulp bij het invullen van het aangiftebiljet kunnen een afspraak maken voor de laatste zaterdag 17 april 1999. Het telefoonnummer voor deze afspraak is [nummer is verouderd].
Klanten die geen afspraak kunnen maken en die toch hulp willen adviseren wij uitstel te vragen voor het indienen van hun aangifte en na 17 april 1999 langs te komen bij de Belastingdienst Particulieren, Herman Gorterstraat 55 te Utrecht.

Speciaal infospreekuur Belastingaangifte 55-plussers Alle 55-plussers kunnen gedurende de maand maart gebruik maken van een speciaal info-spreekuur van de Stichting Welzijn Ouderen Houten (SWOH). Zij stellen u in de gelegenheid om uw belastingaangifte door hen in te laten vullen. Voor een afspraak kunt u van 9.00 tot 17.00 uur bellen naar het secretariaat van de SWOH, tel. 63 74 443 (behalve op woensdag). Deze dienstverlening is gratis.