Hewlett-Packard persbericht

BETAALBARE, SNELLE EN FLEXIBELE KLEURENPRINTER VOOR THUIS

Amstelveen, 1 februari 2000 Hewlett-Packard introduceert de DeskJet 840C en 843C. Deze printers zijn vriendelijk geprijsd en leveren afdrukken van fotokwaliteit, zijn zeer betrouwbaar en flexibel. De ideale printers voor thuisgebruik met een consumentenadviesprijs van respectievelijk fl. 349,- en fl. 399,- (inclusief BTW).

Met de PhotoREt II Precision Technology van HP leveren de beide modellen afdrukken van uitstekende kwaliteit op elk soort papier. Van heldere zwarte tekst en levendige kleurenafbeeldingen tot realistische fotos. De printers zijn geschikt voor elke mediasoort, van gewoon papier tot enveloppen, ansichtkaarten, banners en fotopapier. Voor het afdrukken van fotos is er een speciale 1200 dpi-stand. Met het fotopapier van HP is de gebruiker helemaal verzekerd van levensechte fotos die niet snel vervagen.

De DeskJet 840C drukt af tot 8 ppm en de DeskJet 843C tot 9 ppm. Daarbij zijn ze één van de meest geruisloze printers in hun klasse. Doordat het papier aan de voorkant wordt ingevoerd, is er weinig ruimte nodig. Bij de HP DeskJet 840C zijn bovendien printerdeksels verkrijgbaar in één van de vijf iMac-kleuren (per deksel fl. 25,- inclusief BTW). De DeskJet 843C heeft standaard een blauwe deksel.

De printer heeft zowel USB- als parallelle poorten en kan via USB met de Macintosh worden gekoppeld. Door de plug-and-play USB-verbindingen en de eenvoudige bediening zijn de DeskJet 840C en 843C zeer gebruikersvriendelijke apparaten.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent is HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 83.200 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Deel: ' HP Betaalbare, snelle en flexibele kleurenprinter '