HP BIEDT GRATIS UPGRADE VIRTUALVAULT SOFTWARE

Amstelveen, 4 mei 1999 - Hewlett-Packard verstrekt eenmalig een gratis upgrade naar een nieuwe millenniumbestendige versie van HP Praesidium VirtualVault Web-server platform. Deze upgrade naar versie 3.5 is direct beschikbaar voor alle gebruikers van SP VirtualVault, zowel met als zonder supportovereenkomst.

HP's Internet Security Division beveelt alle gebruikers ten sterkste aan de nieuwste release van VirtualVault zo spoedig mogelijk te installeren om de betrouwbaarheid van hun bedrijfstransacties te garanderen. Dit geldt met name voor gebruikers van bedrijfskritische applicaties, zoals Internet-banking.

Gebruikers met actieve onderhoudsovereenkomsten ontvangen VirtualVault Versie 3.5 automatisch. Gebruikers zonder actieve onderhoudscontracten worden geadviseerd voor gratis upgrade software zo spoedig mogelijk contact op te nemen met hun leverancier. Meer informatie is te vinden op www.hp.com/security/products/subscription.

VirtualVault is het meest gebruikte Web-beveiligingsplatform voor e-business services. Het beschermt waardevolle informatie in een millenniumbestendige omgeving. Naast millenniumbestendigheid biedt de nieuwe release van VirtualVault ook een 'vaulted' Java Virtual Machine (JVM), verbeterde Web-transacties, integratie met HP OpenView Network Node Manager (NNM) en snellere SSL data-encryptie. De technologie van HP WebQoS verzorgt - ook tijdens pieken in het Web-servergebruik -succesvolle online klantentransacties.

HP's Internet Security Division levert multiplatform beveiligingssoftware voor elektronische handel via intranet en extranet. Naast VirtualVault omvat de Praesidium productenlijn ook DomainGuard Access en DomainGuard Rules, voor krachtig Web-toegang- en autorisatiebeheer, en Authorization Server, de enige bedrijfsautorisatiebeheerder die zowel Web als niet-Web-applicaties beschermt, Extranet VPN en de e-Firewall. Meer informatie over deze beveiligingsproducten en services is te vinden op

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 122.800 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen, waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

(Niet voor publicatie)
Voor meer informatie over dit bericht:
John Wiltschut
john_wiltschut@hp.com

Dit bericht is beschikbaar via www.hp.nl/pers; in het Engels via: www.newsdesk.com.

Java is in de Verenigde Staten een geregistreerd handelsmerk van Sun Microsystems, Inc.

Netscape, Netscape Communications, het logo van Netscape Communications Corporation, Netscape LiveWire Pro, Netscape SuiteSpot, Netscape Server (FastTrack) en Netscape Navigator Gold zijn handelsmerken van Netscape Communications Corporation.

Deel: ' HP biedt gratis upgrade VirtualVault software '