HP EN EMC BEËINDIGEN RESELLER-OVEREENKOMST

HP richt zijn aandacht op nieuwe SureStore E Disk Array MC256

Amstelveen, 22 juni 1999 - Hewlett-Packard beëindigt met ingang van 30 juni 1999 zijn reseller-overeenkomst met EMC . De onlangs geïntroduceerde HP SureStore E Disk Array MC256 - een krachtig, fouttolerant opslagsysteem voor bedrijfskritische, hoge beschikbaarheidstoepassingen - vervangt namelijk Symmetrix als HP's high-end opslagoplossing.

Ondanks de beëindiging van de overeenkomst blijft HP zakelijke gebruikers die al beschikken over Symmetrix-systemen ondersteunen. Ook blijven bestaande garanties en service contracten gewoon van kracht. Daarnaast overleggen HP en EMC over voortzetting van hun samenwerking op ontwikkelgebied om gebruikers van Symmetrix-systemen in gecertificeerde HP hoge beschikbaarheid-omgevingen, zoals ContinentalCluster, MetroCluster en Mission Critical Server Suites, van dienst te blijven zijn.

De Disk Array MC256 wordt aangeboden binnen het 'Stress-Free Storage… Guaranteed'-initiatief dat voor alle HP SureStore E hardware geldt. Zowel de Disk Array MC256 als het Symmetrix-systeem worden ondersteund in de HP Equation intelligente opslagarchitectuur. De Disk Array MC256 werkt samen met een breed scala aan besturingssystemen, waardoor het de ideale spil is voor bedrijfskritische omgevingen met componenten van verschillende leveranciers. HP is de enige grote leverancier die een architectuur levert met ruime keuze in server- en opslagplatforms.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 123.000 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen, waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

(Niet voor publicatie)
Voor meer informatie over dit bericht:
John Wiltschut
john_wiltschut@hp.com

Dit bericht is beschikbaar via www.hp.nl/pers; in het Engels via: www.newsdesk.com.

Deel: ' HP en EMC beëindigen reseller-overeenkomst '