Hewlett-Packard persbericht

QoS VOOR HP PROCURVE SWITCHES MET HP TOPTOOLS FOR HUBS & SWITCHES

Amstelveen, 11 juni 1999 - Hewlett-Packard introduceert de nieuwste versie van HP TopTools for Hubs & Switches. Met de tijdbesparende, kosteneffectieve mogelijkheden van deze nieuwe HP TopTools leveren netwerkbeheerders Quality of service (QoS) voor HP ProCurve Switches 8000M, 4000M, 1600M en 2424M. De HP ProCurve Networking QoS Strategy biedt een logisch en eenvoudig raamwerk voor het regelen van het verkeer, de prioriteitstelling, reservering en garantie van bandbreedte.

Met de nieuwe versie van HP TopTools for Hubs & Switches, gratis geleverd bij de betrokken hubs en switches, herconfigureren netwerkbeheerders HP ProCurve Switches met één enkele muisklik. Ze hoeven dus niet langer elke switch handmatig aan te passen. HP TopTools for Hubs & Switches garandeert een zeer hoog prestatieniveau en biedt de zekerheid dat het netwerk in de lucht blijft.

De nieuwste HP TopTools for Hubs & Switches biedt de volgende voordelen:

compleet beheer van alle standaard hubs en switches, PCs en servers vanuit één enkele applicatie;

applicaties draaien zelfstandig of geïntegreerd met populaire beheerplatforms, zoals HP OpenView for Windows NT, CA Unicenter, Tivoli TME 10 en NetView;

het beheerstation is vanaf elke plaats toegankelijk, dankzij de gebruikte browser-technologie;

controle van het verkeer in maximaal 1500 netwerksegmenten;

analyse van het opgeslagen dataverkeer en heldere advisering met behulp van diagrammen hoe de prestatie geoptimaliseerd kan worden;

het netwerk is snel en eenvoudig in de lucht dankzij de bekende Web-based interface, automatisch beheer en intelligente installatie.

Over HP ProCurve Networking
HP ProCurve Networking is toonaangevend leverancier van netwerkproducten, zoals Ethernet hubs en switches, routing switches en applicaties voor netwerkbeheer, waarmee gebruikers proactieve netwerken kunnen opzetten. Meer informatie over HP ProCurve Networking is te vinden op https://www.hp.com/go/procurve

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 123.000 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen, waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Deel: ' HP introduceert nieuwe TopTools for Hubs & Switches '