HP WWW…GO! IDEA KIT MAAKT INTERNET EENVOUDIG EN LEUK

Amstelveen, 1 februari 1999 - Hewlett-Packard introduceert de tweede in de serie van Idea Kits, de HP WWW...Go! Idea Kit. Deze nieuwe Idea Kit bevat software en afdrukmedia om creatief om te gaan met het Web. Met name Internet-gebruikers thuis en op het kleine kantoor worden hiermee aangemoedigd meer uit het Web te halen. De CD-ROM biedt software en hulpmiddelen om sneller Internet-verbinding te maken en zoeken op Internet effectiever te maken. Gebruikers kunnen ook hun eigen Web-sites ontwerpen en bewerken. Daarnaast kunnen printopdrachten van elke Internet-site, in elk formaat en op elk tijdstip van de dag worden gepland.

De HP WWW…Go! Idea Kit is vanaf maart verkrijgbaar bij aankoop van een aantal geselecteerde HP inktcartridges.

De HP WWW…Go! Idea Kit bevat een HP inktcartridge, een selectie van 20 vellen HP media, een CD-ROM en installatie-aanwijzingen voor de CD-ROM. De CD-ROM heeft een duidelijke interface die een combinatie van tips en hulp-middelen biedt om het navigeren op het Web een stuk eenvoudiger te maken.

De CD-ROM bevat creatieve software, zoals Adobe PageMill 3.0, Tweak Dun en HP PrintSmart. Adobe's PageMill 3.0 geeft eigen Web-pagina’s snel en makkelijk een professioneel uiterlijk. Tweak Dun verhoogt de snelheid van datatransmissie en van het downloaden. HP PrintSmart biedt de mogelijkheid zelf aan te geven welke Web-inhoud op gezette tijden wordt afgedrukt.

De CD-ROM bevat ook een stapsgewijze uitleg van de bijgevoegde softwarepakketten, antwoorden op de meest gestelde vragen en een woordenlijst voor Internet-gebruikers.

Een selectie van 20 vellen van HP media is ook toegevoegd: 10 vellen HP Bright White Inkjet Paper voor kleurafdrukken, 5 vellen HP Photo Paper voor fotoafdrukken en 5 vellen HP Premium Heavyweight Paper (zwaar, dubbelzijdig gecoat papier dat niet doorschijnt).

HP Printer Supplies zijn speciaal ontwikkeld voor gebruik in combinatie met HP-printers, zodat er altijd een optimaal resultaat ontstaat met heldere scherpe afdrukken. Ieder onderdeel van het printproces, printer, cartridge, inkt, toner, papier, film en labels, is hiertoe volledig op elkaar afgestemd.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolios op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 124.600 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

(Niet voor publicatie) Voor meer informatie over dit bericht: Antoinette Bendijk 020 - 547 71 43

antoinette_bendijk@hp.com

Dit bericht is beschikbaar via www.hp.nl/pers; in het Engels via: www.newsdesk.com.

Deel: ' HP introduceert WWW...Go! Idea Kit voor Internetgebruikers '