Hewlett-Packard persbericht

HP OMNIBOOK NOTEBOOK PC'S NU MET 366 MHz PENTIUM II

HP OmniBook 4150 en OmniBook 900 Notebook PC's uitgevoerd met Intel Pentium II 366 MHz processors voor krachtig computerwerk.

Amstelveen, 25 januari 1999 - HP rust de HP OmniBook 4150 en de recentelijk geïntroduceerde HP OmniBook 900 notebook PC's uit met de nieuwste Intel Pentium II 366 MHz processor.

De lichtgewicht HP OmniBook 4150 notebook PC beschikt over een Intel Pentium 366 MHz processor, een 6,4 GB harde schijf, 64 MB SDRAM, NeoMagic's 256-bit graphics accelerator met AGP, een 14,1 inch XGA TFT beeldscherm en een 24 speed CD-ROM-drive. De complete familie HP OmniBook notebook PC's biedt een aantal oplossingen die bijdragen aan een lagere total cost-of-ownership. Zo beschikken ze over de HP TopTools beheer-software en diverse beveiligingsopties en bieden ze gemeenschappelijke docking-oplossingen en een breed programma service- en ondersteuningsdiensten.

Met een gewicht van slechts 1,8 kg is de nieuwe HP OmniBook 900 notebook PC de lichtste HP OmniBook. Een externe 'bay', die door de notebook PC wordt aangedreven, biedt de mogelijkheid voor aansluiting van een floppy-, CD-ROM-, DVD- en LS-120 drive en een tweede harde schijf. Deze accessoires kunnen worden gedeeld met de voltallige HP OmniBook 4100 serie. De externe 'bay' vermindert het reisgewicht voor mobiele zakelijke gebruikers. Het systeem beschikt over een Intel Pentium II 366 MHz processor, een 6,4 GB harde schijf, 32 MB SDRAM, NeoMagic's 256-bit graphic accelerator met AGP en een 12,1 inch SVGA TFT beeldscherm.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolios op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 124.600 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Informatie van Hewlett-Packard is te vinden op: https://www.hp.nl.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Deel: ' HP Omnibook Notebook pc's met 366 mhZ Pentium II '