Hewlett-Packard persbericht

HP PCS EN NETSERVERS KLAAR VOOR MICROSOFT WINDOWS 2000

Amstelveen, 26 april 1999 Hewlett-Packard heeft de HP Brio PCs, HP Vectra PCs, HP Kayak PC Workstations, HP OmniBook notebook PCs en HP NetServer systemen geschikt gemaakt voor Windows 2000, de nieuwste generatie Microsoft Windows.

Met het Windows 2000 Ready PC Program van HP profiteren organisaties nu van de prestatie, betrouwbaarheid, veiligheid en lage kosten van Windows NT Workstation 4.0. Hiermee kunnen ze in de nabije toekomst probleemloos overstappen op de uitgebreide functionaliteit van Windows 2000 Professional. HP biedt organisaties ook volop hulp bij het plannen en toepassen van Windows 2000.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolio's op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 122.800 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen, waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Deel: ' HP pc's en NetServers klaar voor Microsoft Windows 2000 '