Hewlett-Packard persbericht

HP ROADSHOW BRENGT KLEUR NAAR WINKELCENTRUM CORIO CENTER

Amstelveen, 25 maart 1999 - Zelf digitale foto's maken en bewerken, T-shirts bedrukken en uitnodigingen ontwerpen. Allemaal in kleur. Maar ook je eigen CD samenstellen en oude foto's nieuw leven inblazen. Alles kan met de HP-producten die te zien zijn tijdens de Hewlett-Packard Roadshow op 1, 2 en 3 april in winkelcentrum Corio Center in Heerlen.

Op de HP Roadshow is het mogelijk kennis te maken met de toppers onder de scanners, printers, CD-writers, digitale camera's en All-in-One's van HP.

Creatief afdrukken
Zo is er de HP DeskJet 720C. Deze veelzijdige inkjet-printer drukt op superieure fotokwaliteit af op elk soort papier door de HP PhotoREt II-technologie. Zijn compacte vorm en fluisterstille manier van werken, maken de HP DeskJet 720C ideaal voor thuis. Ook de nieuwe HP DeskJet 697C is een snelle, laaggeprijsde printer die afdrukken maakt die nauwelijks onderdoen voor echte fotos. De DeskJet 697C voelt zich thuis in ieder gezin. Met beide printers en met speciaal papier kan iedereen zijn creativiteit kwijt; bijvoorbeeld door afdrukken voor T-shirt's te maken of zelf uitnodigingen of geboortekaartjes te ontwerpen.

De nieuwe HP DeskJet 880C is ideaal voor zowel creatief gebruik thuis als voor zakelijke toepassing in een klein kantoor. Deze veelzijdige inkjet-printer kan zelfs automatisch posters maken. In zwart drukt deze printer af 8 ppm en in kleur 5 ppm. Aansluiten is kinderspel omdat de
DeskJet 880C naast een parallelle ook een USB-poort heeft.

Nooit meer overtypen
De HP ScanJet 4100C is een scanner die beschikt over een USB-verbinding. Hierdoor heeft het apparaat universele en snelle aansluitmogelijkheden en is het gemakkelijk op andere apparaten aan te sluiten. De gescheiden scan- en kopieertoetsen maken de HP ScanJet 4100C heel eenvoudig te gebruiken. Dankzij zijn compacte vormgeving past de scanner overal. Teksten of delen uit boeken hoeven niet langer te worden overgetypt. De tekst door de scanner halen is voldoende.

Digitale Doka
Tijdens de HP Roadshow demonstreert HP verder HP PhotoSmart. Een compleet en uniek foto-systeem om zelf fotos te maken, te bewerken, te scannen en thuis af te drukken. Eigenlijk een eigen digitale doka. Zo is er met de nieuwe digitale camera van HP, de HP PhotoSmart C30; die een volledig digitale zoomfunctie biedt. In combinatie met een HP-scanner en -printer kan iedereen zo elektronische fotoalbums maken, foto's afdrukken op fotokwaliteit en ze verwerken in documenten. Ook de PhotoSmart fotoscanner is ontworpen voor maximale fotokwaliteit. De scanner wordt geleverd met software, waarmee gebruikers binnen 10 seconden een foto op het beeldscherm kunnen bekijken. Dan kunnen ze ook kleuren instellen, de belichting aanpassen en afbeeldingen roteren. Uiteraard zijn de HP PhotoSmart-producten los verkrijgbaar.

Alles in één
Verder toont HP zijn All-in-One-producten. Deze producten combineren print-, kopieer-, fax- en scanmogelijkheden in één compact apparaat. De HP OfficeJet 710 kan alles in kleur, zelfs faxen. Na het invoeren van een document vraagt het apparaat wat ermee moet gebeuren: faxen, scannen of kopiëren.

Eigen muziek-CD
Hoe je een eigen CD maakt, toont HP met de HP SureStore CD-Writer Plus 7200 of 8100i. De CD's zijn steeds opnieuw te beschrijven. Dus ideaal als extra harde schijf en voor het opnemen van je eigen favoriete muziek.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolios op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 122.800 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Deel: ' HP Roadshow brengt kleur naar winkelcentrum Heerlen '