Persbericht nr. 2, 7 januari 1999

HTM GROEIT STERK IN DE MARKT VAN HET LUXE ZAKELIJK- EN TROUWVERVOER

Per 4 januari 1999 is HTM sterk gegroeid in de markt van het luxe zakelijk- en trouwvervoer. Van de Haagse firma Ten Berge zijn op deze dag de klanten, het personeel en circa 10 luxe auto's overgenomen. Het betreft hier het contractvervoer voor trouwerijen en luxe personenvervoer. Het straattaxi-werk blijft bij een ander bedrijf. Het personeel van Ten Berge krijgt de mogelijkheid in dienst te treden bij HTM Specials BV of HTM Selected Services BV.

Het trouwvervoer wordt ondergebracht bij HTM Specials BV. De hierbij gebruikte Lincoln, Jaguar, Rolls Royces en A-Ford sluiten goed aan bij de Parijse stadsbus, witte trouwbus en historische trams van HTM Specials BV. HTM Specials BV wil in de Haagse regio marktleider worden voor trouwvervoer en haar klanten op deze wijze een completer pakket aanbieden.

Het luxe- en zakelijke personenvervoer worden ondergebracht bij HTM Selected Services BV. Het gaat hierbij om luxe Mercedessen en stretched limousines die met hun chauffeurs uitstekend passen bij het kwaliteitsniveau van deze HTM-dochter.

HTM is verheugd met de overname van Ten Berge en denkt haar klanten hiermee versneld uit te breiden en een breder pakket diensten aan te bieden.

HTM - Public Relations Voor nadere informatie: Corina de Jongh, tel.: 070-3848531/06-51422619

Deel: ' HTM groeit in markt van het luxe zakelijk- en trouwvervoer '