Hummingbird Communications presenteert haar Web-to-Host software

Op The Internetworking Event 1999 zal Hummingbird Communications haar nieuwe Web-to-host software presenteren: een verzameling emulatie-toepassingen die zijn gebaseerd op het beheerplatform JuMP:

Exceed Web - een schaalbare thin X-oplossing op basis van Java, die snelle en efficiente toegang biedt tot X-applicaties, met zeer nauwkeurige rendering op de client-monitor

HostExplorer Web - een krachtige (Java) Web-naar-host-oplossing voor TN3270E/TN5250E/Telnet terminal-emulatie met een gebruikersinterface, die gelijk is aan die van de fat client-applicatie Hummingbird HostExplorer.

JuMP - de centrale architectuur van Hummingbird's 'Thin Client Connectivity'-oplossing, die systeembeheerders in staat stelt ieder aantal en elke combinatie thin clients in gebruik te nemen en te beheren, voor de toegang tot mainframe-, midrange en UNIX/X Window-systemen.

Hardware/software-ondersteuning Het JuMP beheerplatform en de eventuele additionele JuMP servers (JuMP

add-on's) draaien onder Windows NT 4.0. Exceed Web en HostExplorer Web

draaien onder Microsoft Internet Explorer 4.0+. Netwerken met bestaande LDAP-directories en Web Servers van derde partijen worden net als de meegeleverde LDAP- en Web Server van Hummingbird ondersteund.

Hummingbird, A One-Stop Shop Connectivity Solution Hummingbird biedt ondernemingen de mogelijkheid gestandaardiseerde oplossingen te implementeren voor fat en thin client-connectiviteit. Dit betekent zowel een verlaging van kosten, gemoeid met het installeren en onderhouden van pluriforme oplossingen, alsmede een vermindering van de behoefte aan technische ondersteuning. Dagelijks onderhoud en migratie-trajecten worden er door vereenvoudigd. De bestaande fat clients die de verbinding met 'grote systemen' verzorgen, kunnen ideaal aangevuld worden met thin clients van Hummingbird, om aldus een makkelijk te onder houden totaal-oplossing te vormen.

Deel: ' Hummingbird Communications presenteert Web-to-Host software '